Napisano 23 Październik 201212 l Witam, mam takie pytanko, cyz jest możliwośc przerzucenia postaci wykonanej w zbrushu do 3ds maxa ?? pamiętam , że kiedys to robilem ale to totalnie zle, bo wszystkie polygony sie przerzucaly ;p. Da się wypalić jakas mape z tymi wszystkimi szczegolami ,a przerzucic tylko jakiegoś lowpoly modela ??
Napisano 24 Październik 201212 l Możesz wyeksportowac z zetki do pliku .obj lub wykorzystać jeden z pluginow. GoZbrush domyślnie wbudowany jest w ZBrushu lub użyć goMax, który musisz zaistalowac w maxie. Wysłano z telefonu.
Napisano 24 Październik 201212 l Google, google! http://www.youtube.com/watch?v=XrkQKW48NrE&feature=related http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?26326-How-to-use-zbrush-with-3ds-max Edytowane 24 Październik 201212 l przez deshu
Napisano 24 Październik 201212 l Potrzebujesz 2 mapek - normal i displacement. Jeśli będziesz je mieć to możesz wrzucić niskopoligonowy model do maxa, użyć map i będziesz mieć detal (w przypadku displacement będziesz musiał zagęścić siatkę w maxie - np. Turbosmooth). Poczytaj o tych mapach.
Napisano 26 Październik 201212 l Autor dziekuje bardzo za odpowiedzi :) jak rozumiem wszystkei szczegoly zawarte sa w dis.. map i normal mapie ?? wypróbuje to dzis :) pozdrawiam i dziekuje
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto