Kregox Napisano 5 Listopad 2012 Napisano 5 Listopad 2012 Witam Stworzyłem sobie o to taki model w Maxie, z boku z przodu oraz rig Jak widać uda się nie trzymają kupy również szyjam jednakże nie mogę ruszyć tych klocków ani obrócić nie wiem dlaczego. Natomiast skin uda wygląda tak Uploaded with ImageShack.us Może macie jakis inny program typowo pod animacje postaci do gier ?
Miłosz3ds Napisano 21 Listopad 2012 Napisano 21 Listopad 2012 Pojedź może sobie zwykłymi koścmi a nie CATem. Zmniejsz liczbę kości, na grzbiecie wystarczą Ci chyba nawet dwie kości, na szyi max trzy, no i na ogonie zredukuj. Będzie dużo łatwiej animować. Zrób to dokładnie, bardzo ważne jest to, skąd wychodzą kości, w którym miejscu są stawy i tak dalej. Jak źle coś zrobisz to wychodzą właśnie takie babole ;)
mookie Napisano 23 Listopad 2012 Napisano 23 Listopad 2012 Jeśli chcesz ruszać kręgami szyjnymi, możesz dla wybranej kości w Modify/Spine Setup wybrać Keyframed, ale efekty mogą nie być zgodne z zamierzonymi (o czym ostrzeże Cię zresztą okienko).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się