Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Stworzyłem sobie o to taki model w Maxie,

 

 

z boku

 

 

z przodu

 

 

oraz rig

 

 

 

Jak widać uda się nie trzymają kupy również szyjam jednakże nie mogę ruszyć tych klocków ani obrócić nie wiem dlaczego.

341e.png

 

Natomiast skin uda wygląda tak

342g.png

 

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Może macie jakis inny program typowo pod animacje postaci do gier ?

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Pojedź może sobie zwykłymi koścmi a nie CATem. Zmniejsz liczbę kości, na grzbiecie wystarczą Ci chyba nawet dwie kości, na szyi max trzy, no i na ogonie zredukuj. Będzie dużo łatwiej animować. Zrób to dokładnie, bardzo ważne jest to, skąd wychodzą kości, w którym miejscu są stawy i tak dalej. Jak źle coś zrobisz to wychodzą właśnie takie babole ;)

Napisano

Jeśli chcesz ruszać kręgami szyjnymi, możesz dla wybranej kości w Modify/Spine Setup wybrać Keyframed, ale efekty mogą nie być zgodne z zamierzonymi (o czym ostrzeże Cię zresztą okienko).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności