Napisano 5 Listopad 201212 l Witam Stworzyłem sobie o to taki model w Maxie, z boku z przodu oraz rig Jak widać uda się nie trzymają kupy również szyjam jednakże nie mogę ruszyć tych klocków ani obrócić nie wiem dlaczego. Natomiast skin uda wygląda tak Uploaded with ImageShack.us Może macie jakis inny program typowo pod animacje postaci do gier ?
Napisano 21 Listopad 201212 l Pojedź może sobie zwykłymi koścmi a nie CATem. Zmniejsz liczbę kości, na grzbiecie wystarczą Ci chyba nawet dwie kości, na szyi max trzy, no i na ogonie zredukuj. Będzie dużo łatwiej animować. Zrób to dokładnie, bardzo ważne jest to, skąd wychodzą kości, w którym miejscu są stawy i tak dalej. Jak źle coś zrobisz to wychodzą właśnie takie babole ;)
Napisano 23 Listopad 201212 l Jeśli chcesz ruszać kręgami szyjnymi, możesz dla wybranej kości w Modify/Spine Setup wybrać Keyframed, ale efekty mogą nie być zgodne z zamierzonymi (o czym ostrzeże Cię zresztą okienko).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto