Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Stworzyłem sobie o to taki model w Maxie,

 

 

z boku

 

 

z przodu

 

 

oraz rig

 

 

 

Jak widać uda się nie trzymają kupy również szyjam jednakże nie mogę ruszyć tych klocków ani obrócić nie wiem dlaczego.

341e.png

 

Natomiast skin uda wygląda tak

342g.png

 

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Może macie jakis inny program typowo pod animacje postaci do gier ?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pojedź może sobie zwykłymi koścmi a nie CATem. Zmniejsz liczbę kości, na grzbiecie wystarczą Ci chyba nawet dwie kości, na szyi max trzy, no i na ogonie zredukuj. Będzie dużo łatwiej animować. Zrób to dokładnie, bardzo ważne jest to, skąd wychodzą kości, w którym miejscu są stawy i tak dalej. Jak źle coś zrobisz to wychodzą właśnie takie babole ;)

Napisano

Jeśli chcesz ruszać kręgami szyjnymi, możesz dla wybranej kości w Modify/Spine Setup wybrać Keyframed, ale efekty mogą nie być zgodne z zamierzonymi (o czym ostrzeże Cię zresztą okienko).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.