Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Heja. Nie chciało mi się oglądać tutoriala ale widziałem screen. Można zrobić skrypt bardzo prostego automejta do takiego czegoś ale też można w miarę prosto zrobić to ręcznie, na parę sposobów. Najprościej można to zrobić na zasadzie, że masz powiedzmy plejna, którego to każdy poly odpowiada jeden obiekt typu np. box. Na plejna narzucasz mapkę wysokości displace. Teraz wystarczy przypisać height każdego boxa do danego polygona. Żeby się nie przemęczać ja to zrobiłem na zasadzie takiej

 

ściągnąłem skrypty z tej stronki http://www.hyperent.com/Hyp-Maxscripts.php[\url]

następnie zainstalowałem wszystko i znalazłem skrypt o nazwie "Attach_Selection_to_Surface_by_Local_Z.ms"

teraz wystarczy zmienić trzy linijki w nim i odpalić.

 

[ATTACH=CONFIG]88041[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]88040[/ATTACH]

Napisano (edytowane)

Ogólnie to technika jest dość prosta. Dajesz displace na plane i dajesz duplicate do pozycji pervertex ;) Równie dobrze można to zrobić particle goalem i nadać instancje.

 

Ew. dajesz modyfikator displace na plane. I układasz zduplikowane cylindry tak żeby ich nazwa pasowała do numeru vertexa(żeby było prościej) np. cylinder jeden jest na miejscu plane.vertex(1). Pobierasz PointPosition i do każdego n-cylindra dodajesz position plane.vertex(n)

 

Nawet można byłoby bardziej pokombinować i dodawać wartość przesunięcia y z displace tylko dla pewnych grup vertexów a reszta byłaby na pozycji y=0 :D

Edytowane przez legomir

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności