Napisano 8 Listopad 201212 l Księgarnia internetowa Good Books inwestuje w reklamę, nie jest to jednak zwykła reklama, a film animowany stworzony przez firmę The Mill. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2659
Napisano 8 Listopad 201212 l Świetne! Spore osiągniecie utrzymać widza do końca tej dość długiej reklamy.
Napisano 9 Listopad 201212 l Trochę "szczucie cycem" tudzież torsem, ale filmowo i plastycznie bezbłędne. Plus utrzymanie zainteresowania przez ponad 4 minuty reklamy to nie w kij dmuchał. Ładne to bardzo.
Napisano 9 Listopad 201212 l hehe mnie sie też bardzo podobało. wykonanie świetne. Takie troche gobelins. Ale rzeczywiście "szczucie cycem" i to pewnie dlatego "utrzymuje zainteresowanie przez 4 minuty" :)
Napisano 9 Listopad 201212 l Myślę, że jeśli chodzi o "szczucie cycem" to reklama celowo nawiązuje do literackiej mody (nieszczęsnej dość) na książki w stylu "50 shades of Gray" (czy jakoś). A Mill przykłada dużą wagę do fabularnej strony swoich produkcji.
Napisano 9 Listopad 201212 l Nawet reklama Mill ich nie uratuje jak nie spasują z cenami. Porównałem ceny trzech książek o typografii, które ostatnio kupowałem w Amazonie. Amazon oferuje jedną za 16$ drugą za 30$, a trzecią za 45$. GoodBooks odpowiednio 25$ (już po przeliczeniu z watuly nowozelandzkiej), 58$ i 98$. To ja dziękuję za taką "darmową" dostawę.
Napisano 9 Listopad 201212 l Rozbieżności spore ale rekompensuje to fakt że (jak twierdzą) przesyłka jest free na cały świat no i że dochody idą na cele charytatywne. Ciekaw jestem czy ta przesyłka jest naprawde free czy np dopiero po zamówieniu 2 ton książek.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto