MC-Maxim Napisano 11 Sierpień 2004 Napisano 11 Sierpień 2004 Postanowilem stworzyc swoja pierwsza postac w życiu no i po ciezkich probach udalo sie ;) Wiem ze model jest prosty ale o to mi chodzilo, pozatym i tak watpie zeby narazie udalo mi sie zrobic cos bardziej skomplikowanego. Model robilem w Maya 6.0. Teraz bede chcial go Zriggowac, ale musze poczytac troche tutoriali na ten temat bo nie mam zielonego pojecia jak to zrobic. Co myslicie o tej postaci ?
KLICEK Napisano 11 Sierpień 2004 Napisano 11 Sierpień 2004 przyzwoicie smieszna :) ale to chyba bylo zalozeniem ? czekam na updejty
Piotr Dobosz Napisano 11 Sierpień 2004 Napisano 11 Sierpień 2004 fajna naprawde smieszna postac lecz uwarzam ze cialo ma troszke niedopasowane do golowy:( moim zdaniem ta postac powinna wlasnie miec wieksza mase ciala, no ale moge sie mylic:) pozdrawiam naprawde fajnie:)
MC-Maxim Napisano 11 Sierpień 2004 Autor Napisano 11 Sierpień 2004 Ciesze sie ze postac sie spodobała :) W sumie to juz jej nic nie bede dodawał .... no chyba ze zrobie jej jakies ubranko, moze spodnie :)
KLICEK Napisano 11 Sierpień 2004 Napisano 11 Sierpień 2004 dodam tylko ze przez rozklad siatki bedziesz mial problemy z rigiem wiec raczej bedziesz musial ja poprawic :)
MC-Maxim Napisano 11 Sierpień 2004 Autor Napisano 11 Sierpień 2004 A co jest nie tak w siatce ? Jak ma wygladac siatka do rigowania ?
KLICEK Napisano 11 Sierpień 2004 Napisano 11 Sierpień 2004 hehe ciezko powiedziec jak ma wygladac ale napewno musisz pomyslec o tym gdzie sa stawy (wiesz gdzie sie nogi i rece zginaja) tam dodaj kilka okreznych edgeloopow wtedy ladniej beda sie ladniej zginaly narazie do poprawki miednica , stawy w kostkach. reszty nie widac bo cos ta siatka nijak pokazana dodaj chociaz 1 ,2 loopki na brzuszku bo bedzie ci sie lamal w pol. Po 2 jak raz nalozysz bipeda , badz kosci i zanimujesz postac odrazu bedziesz wiedzial co masz poprawic wiec takie moje gadanie i tak do niczego nie doprowadzi. Najlepsza metoda w tej sytuacji to prob i bledow
MC-Maxim Napisano 12 Sierpień 2004 Autor Napisano 12 Sierpień 2004 Hmmm .... problem w tym ze postac zrobilem w Maya, a nie w Maxie i tu nie ma biped. Mam nadzieje ze nie jest tu cos podobnego.
Dr0cK Napisano 12 Sierpień 2004 Napisano 12 Sierpień 2004 postac ma swoj charakter... czekam na pierwsze testy animacji...:) pozdro
THE MANYSH TRAFO Napisano 12 Sierpień 2004 Napisano 12 Sierpień 2004 komiczny ten guy poruszaj nim troche ciekawy jestem jak to wyjdzie
KoMic Napisano 12 Sierpień 2004 Napisano 12 Sierpień 2004 heeh fajowy kolo,,,, bardzo klimatyczny, az sie nie moge doczekac do animy: ] pozdro i zycze powodzenia : ]
MC-Maxim Napisano 12 Sierpień 2004 Autor Napisano 12 Sierpień 2004 Narazie zmienilem mu troche poze. O animacji postaci nie mam pojecia. Przestudiuje troche tutoriali to moze cos pomoze :) Mysle ze w Character Studio bylo by mi to o wiele latwiej zrobic ale nie wiem w jaki sposob przeniesc tam model. Pozdrawiam !
THE MANYSH TRAFO Napisano 12 Sierpień 2004 Napisano 12 Sierpień 2004 http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs116/cstutorial.htm proste jak 30 metrów dasz rade na pewno ! czekam az bedzie chodził ten guy
MC-Maxim Napisano 12 Sierpień 2004 Autor Napisano 12 Sierpień 2004 Spoko Dzieki :) Tylko jak przekonwertowac model z Maya do Maxa ? :/
Kris_R Napisano 12 Sierpień 2004 Napisano 12 Sierpień 2004 poprzez format *.obj... jest plug który umożliwia czytanie pliku *.obj do maxa... ale jak już siedzisz w Mayi to w niej zostań! Animacja w Mayi jest ponoć dużo wygodniejsza, choć początki zawsze bywają trudne... plug nazywa się max2obj obj2max... czy jakoś tak
Loono Napisano 12 Sierpień 2004 Napisano 12 Sierpień 2004 W tutorialach dolaczonych do Character Studio jest swietnie opisane jak zrobic bipeda, wpakowac go do modelu i dobrze dopasowac, no i polaczyc, a na koncu zanimowac :P
kozioo Napisano 12 Sierpień 2004 Napisano 12 Sierpień 2004 loonoo - jasne, tyle ze mc-maxim robi ten model w majce. Co do animacji/rigowania to tez słyszałem ze jest o niebo lepiej niz w maxie. Sam model nie jest zły ale nie podoba mi sie kilka szczegołow. Np płaskie nogi.
rowr Napisano 12 Sierpień 2004 Napisano 12 Sierpień 2004 hehe model calkiem fajniutki ale te plaskie dlonie mi troszke nie pasuja
MC-Maxim Napisano 12 Sierpień 2004 Autor Napisano 12 Sierpień 2004 Kozioo : Nogi akurat mi sie splaszczyly przez przypadek podczas deformowania obiektu :] Rowr : Hmm ... w sumie sa to szczegoly .... teraz skupie sie nad animacja :) Hmmm ... no kazdy mowi ze w Maya podobno lepiej animuje sie postac tylko zastanawiam sie nad jednym. Nie wiem czy jest tu taka opcja jak w Character Studio gdzie za pomoca sladów stóp mozemy wyznaczyc trajektorie spaceru naszej postaci. Bo jezeli tu w Maya trzeba wszystko ustawiac recznie to napewno nie bede robil tego w tym programie :) Animowac mozna napewno ładnie w Maya a swiadczy o tym np. animacja pająka i wiekich mamutów w Lort of the Rings III cześć.
rowr Napisano 12 Sierpień 2004 Napisano 12 Sierpień 2004 charakter studio jest niezly przy mniej skomplikowanej animacji przy bardziej zlozonej to wole osobiscie uzywac maxowskich kosci
KLICEK Napisano 12 Sierpień 2004 Napisano 12 Sierpień 2004 czarakter studio jest dobre do cartoonowych postaci wiec tutaj bedzie jak znalzl
darkelf Napisano 12 Sierpień 2004 Napisano 12 Sierpień 2004 nie wiem, ale jakos mi nie podszedl model... plaskie rece[dllonie tez], nos sie zlewa z ustami przez co wyglada jak jakis bug, nogi jak plasterki, ale to juz napisal kozioo. no i miednicowe tereny tez zabugowane.
MC-Maxim Napisano 12 Sierpień 2004 Autor Napisano 12 Sierpień 2004 To wkoncu moj pierwszy model postaci :] i rozumiem ze nie kazdemu owa postac przypadnie do gustu. Co do miednicy to faktycznie sa tam bugi ale to poprawie pozniej. Przed chwilka przerobilem tutoriala na temat IK, stworzylem szkielet i podlaczylem go do postaci. Narazie go troche powyginałem :p
MC-Maxim Napisano 13 Sierpień 2004 Autor Napisano 13 Sierpień 2004 Jakiś czas tenu siadłem i postanowiłem aby moj Guy sie troszke przespacerował :) Nigdy wczesniej nie robilem zadnej animacji, no moze jakies proste przemieszczajace sie obiekty ale nigdy animacji postaci, wiec wyszlo jak wyszlo. I tak jak na pierwszy raz to jestem z tego zadowolony bo myslalem ze bedzie gorzej :p Teraz jak juz wiem jak sie to mniejwiecej robi wczytam scene od poczatku i postaram sie zrobic to lepiej. Zreszta zobaczcie sami :) http://www.mcmaxim.webpark.pl/guy2.avi
MC-Maxim Napisano 13 Sierpień 2004 Autor Napisano 13 Sierpień 2004 I jeszcze jedna animka : http://www.mcmaxim.webpark.pl/tom.avi
kx Napisano 13 Sierpień 2004 Napisano 13 Sierpień 2004 w 1 animce wyglada jak pan ktory woli chlopcow i ma dziwne zamiary :) a w drugiej wyglada jak by ten pan zaczal tanczyc :P
MC-Maxim Napisano 13 Sierpień 2004 Autor Napisano 13 Sierpień 2004 Buhahahaha :) No faktycznie :) A w drugiej animce cchcialem zeby wygladalo jakby patrzyl za jakims spadajacym przedmiotem :]
MC-Maxim Napisano 14 Sierpień 2004 Autor Napisano 14 Sierpień 2004 I jeszcze jedno : http://www.mcmaxim.webpark.pl/box.avi Tylko zas mu sie łeb zabardzo rusza. Na przyszlosc nie bede juz nim tak krecił. Edit : Przeniose ten wątek do działu animacji.
THE MANYSH TRAFO Napisano 14 Sierpień 2004 Napisano 14 Sierpień 2004 bohater jest git musisz mu cos smiesznego zanimowac! a KX zgadzam sie he he he he
SiD Napisano 14 Sierpień 2004 Napisano 14 Sierpień 2004 a co on am w kroczu ?? jakies nierównosci czy co ?
MC-Maxim Napisano 14 Sierpień 2004 Autor Napisano 14 Sierpień 2004 No ma tam bugi do poprawy ... zrobie to pozniej, póki co bede cwiczyl animacje :]
MC-Maxim Napisano 15 Sierpień 2004 Autor Napisano 15 Sierpień 2004 Wrzucam tu bo do Animek chyba malo kto zaglada :) To wszystko to trening wiec nic tu wiecej nie bede dorabiał : http://www.mc-maxim.website.pl/temp/dj_guy.avi
Kris_R Napisano 15 Sierpień 2004 Napisano 15 Sierpień 2004 trochę za mocno wali tym światłem.. i ciężko wypatrzeć, ale podoba mi się jak macha głową i wczówa się w muzę! :)
MC-Maxim Napisano 16 Sierpień 2004 Autor Napisano 16 Sierpień 2004 a tu z Camera Shake : http://www.mc-maxim.website.pl/temp/dj_guycs.avi
kx Napisano 16 Sierpień 2004 Napisano 16 Sierpień 2004 a mi sie podoba poczatek a druga czesc z glowa juz nie :)
THE MANYSH TRAFO Napisano 16 Sierpień 2004 Napisano 16 Sierpień 2004 no kurde nie idą mi te linki ktos tez ma taki problem czy tylko ja?
kolopek Napisano 16 Sierpień 2004 Napisano 16 Sierpień 2004 działają mi tylko w internet explorer'rze , operka nie daje rady. Takie krótkie strasznie te animki , zbierasz materiał do traxa czy jak, hehe, może zrób coś dłuższego.
MC-Maxim Napisano 18 Sierpień 2004 Autor Napisano 18 Sierpień 2004 A narazie przerwałem prace :) Ostatnia animka to ta : http://www.mcmaxim.webpark.pl/dj_guy2.avi . Jest tu troche zmieniony Camera Shake. Jak zawsze mam fazowe naloty checi na zabawe w 3D :) Teraz mam akurat faze niecheci :p Pozdrawiam ! :D
MeG Napisano 18 Sierpień 2004 Napisano 18 Sierpień 2004 fajny ten koles jest smieszny :) a dostanie ubranko czy bedzie tak po nagu biegal ? a animak fajna ! podoba mi sie troszke jasniej bylo by lepiej choc jak jest teraz ma wiecej klimatu ;)
THE MANYSH TRAFO Napisano 18 Sierpień 2004 Napisano 18 Sierpień 2004 HA HAHAHAHAH ale zes pojechał podoba mi sie ale za szybko sie konczy
MC-Maxim Napisano 18 Sierpień 2004 Autor Napisano 18 Sierpień 2004 Fajnie, ze sie Wam podoba :) Narazie koles pozostanie bez ubranka ale nie wykluczone ze cos mu zrobie w przyszlosci ... Co do długosci animki to niebawem popracuje troszke i bedzie dluzsza :) Pozdrawiam !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się