Napisano 13 Listopad 201212 l To nieskonczony wariant. Poprostu chcial bm sie dowiedziec, czy mozna tu wzucic jakich s jeszcze elemantow ciekawych?:)
Napisano 13 Listopad 201212 l witaj, polecam przererobić kilka tutoriali ten OmeNa dostępny na forum, a także skupić sie na studiach kolorystyki i renderingu skóry, jej fakturze w kwesti waloru, formy, perspektywy pomogaja martwe natury moim zdaniem potrzebujesz więcej wiedzy zdobytej na wyżej wymienionych sprawach, niż robienia takich oto postaci i pytanie sie o wrzucanie ciekawych rzeczy im szybciej to do ciebie dotrze tym szybciej pójdziesz do przodu
Napisano 13 Listopad 201212 l Autor Z wasza ortografija bede zawsze mial problemy. A tablet mi zawsze ciezko szedl:/ Dobra dzieki za rady sproboje za jakis czas dokonczyc jeden projekcik. Wzuce tu na sad:)
Napisano 13 Listopad 201212 l Skupiłabym się na jak najlepszym rysunku, modelunku postaci. Dobrze narysowana i ciekawie przedstawiona sylwetka będzie się bronić nawet na pustym tle. Więc po pierwsze - anatomia. Nie czuć, że pod ubraniem jest ciało, spróbuj zasugerować je pociągnięciami pędzla i ułożeniem fałd. Odsłonięte partie ciała również wymagają dokładniejszego uchwycenia. Światłocieniem już sugerujesz bryły, ale nie mają dobrze zdefiniowanego kształtu, zarysu. Przestudiuj materię; powierzchnia skóry różni się od faktury materiału, staraj się sugerować odmienność innymi pociągnięciami pędzla i cieniowaniem. Im jaśniejszy jest kolor, tym wolniej wpada w czernie, czystych bieli również nie powinieneś nadużywać. Skoro już przy tym jesteśmy, do cieniowania używaj różnych kolorów, nie tylko czerni, bo niepotrzebnie brudzisz paletę.
Napisano 13 Listopad 201212 l Cieniowanie czernią i bielą bardzo psuje odbiór pracy. Anatomii nie komentuję bo twarz sugeruje, że całość ma być nieco stylizowana.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto