Skocz do zawartości

Glowna bochaterka


ignitioner

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

witaj,

 

polecam przererobić kilka tutoriali

ten OmeNa dostępny na forum, a także skupić sie na studiach kolorystyki i renderingu skóry, jej fakturze

w kwesti waloru, formy, perspektywy pomogaja martwe natury

 

moim zdaniem potrzebujesz więcej wiedzy zdobytej na wyżej wymienionych sprawach, niż robienia takich oto postaci i pytanie sie o wrzucanie ciekawych rzeczy

 

im szybciej to do ciebie dotrze tym szybciej pójdziesz do przodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skupiłabym się na jak najlepszym rysunku, modelunku postaci. Dobrze narysowana i ciekawie przedstawiona sylwetka będzie się bronić nawet na pustym tle. Więc po pierwsze - anatomia. Nie czuć, że pod ubraniem jest ciało, spróbuj zasugerować je pociągnięciami pędzla i ułożeniem fałd. Odsłonięte partie ciała również wymagają dokładniejszego uchwycenia. Światłocieniem już sugerujesz bryły, ale nie mają dobrze zdefiniowanego kształtu, zarysu.

 

Przestudiuj materię; powierzchnia skóry różni się od faktury materiału, staraj się sugerować odmienność innymi pociągnięciami pędzla i cieniowaniem. Im jaśniejszy jest kolor, tym wolniej wpada w czernie, czystych bieli również nie powinieneś nadużywać. Skoro już przy tym jesteśmy, do cieniowania używaj różnych kolorów, nie tylko czerni, bo niepotrzebnie brudzisz paletę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności