Mkbewe Napisano 19 Listopad 2012 Share Napisano 19 Listopad 2012 Witam, mam do Was pytanie. Jak w modelu zrobić tak, żeby tylko pewna jego część była w Turbo smooth a nie cały model? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 19 Listopad 2012 Share Napisano 19 Listopad 2012 Zależy co chcesz uzyskać. W samym Editable Poly masz przycisk mesh smooth - możesz zaznaczyć część polygonów, klikasz i gotowe. Tylko uważaj na trójkąty. Możesz też na cały model normalnie wrzucić turbosmootha, ale krawędziami zdefiniować gdzie model będzie gładki a gdzie będzie "ostry". Krawędzie bliżej siebie ustawione, wręcz ekstremalnie blisko - ostra krawędź. Krawędzie dalej od siebie - łagodne przejścia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 19 Listopad 2012 Share Napisano 19 Listopad 2012 Nie wiem jak w maxie, ale w wielu programach(np. modo, maya, XSI,blender) jest coś takiego jak subdiv mesh, który zagęszcza siatkę automatycznie tam gdzie jest to potrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mkbewe Napisano 19 Listopad 2012 Autor Share Napisano 19 Listopad 2012 A da się np przy insercie którejś ścianki zrobić koło? Jak tak to w jaki sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 19 Listopad 2012 Share Napisano 19 Listopad 2012 Da się. Zrób sobie np taką siateczkę: zaznacz polygon w środku i kliknij przycisk "geopoly" w graphite modeling tools. Potem oczywiście doprowadź to najlepiej do porządku, pilnując czworoboków :) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mkbewe Napisano 20 Listopad 2012 Autor Share Napisano 20 Listopad 2012 Wielkie dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi