Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

Wrzucam render modelu który stworzyłem w ramach zeszłorocznej mini-bitwy. Wstyd się przyznać, że nie miałem chwili, żeby jakkolwiek go wyrenderować. Narazie taka mała prezentacja modelu z przodu i z tyłu. Wnętrze jeszcze nie jest zrobione więc w środku prowizorka. Modelowane w Maya renderowane za pomocą maxa i Vray.

Pozdrawiam i czekam na cenne rady.

 

5rgbcolor.jpg

 

 

4rgbcolor.jpg

 

6rgbcolor.jpg

Edytowane przez aces87
miniaturka
  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Wycieraczka chyba trochę za mała a jej ramię trochę za duże i jakieś inne. Też mi się to tło i kadr średnio podobają.

 

Imo auta najlepiej wychodzą na szarym tle z kadrowaniem centralnie z boku.

Napisano

Zakładam że podłoże miało być asfaltowe, a wygląda bardziej jak granit. Render wyglada na niedoświetlony. Dlaczego renderujesz w maksie skoro modelujesz w majce? Model wydaje sie w porzadku. Jedź z tym dalej, dobrego stuffu nigdy za wiele.

 

Przepraszam za chaos w wypowiedzi, pisałem po kolei jakie miałem spostrzeżenia.

Napisano

Dzieki za porady i komentarze. Co do podłoża to miało być betonowe, faktycznie cos jest z nim nie tak skoro go nie przypomina (moze za duzo takie granatowe). Kwestia silnika i calego wnetrza to tak jak powiedzialem narazie prowizoryczne, bo nie modelowalem go jeszcze. Z tego względu starałem się jak najmniej pokazać. Głównie chodziło mi o to żeby sprawdzić model czy jest dobrą bazą do tego żeby jeszcze coś nad nim pracować np. nad wnętrzem i resztą tak by mieć coś swojego do renderowania i ćwiczeń. Odpowiadając na pytanie kosiego, lubie edytor materiałów z maxa, a bardziej podchodzą mi narzędzia do modelowania z majki i w sumie to tak skaczę pomiędzy jednym a drugim.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności