Napisano 26 Listopad 201212 l Bardzo lubię i cenię sobie mój gramofon, więc postanowiłem przenieść go na postać cyfrową. O tyle o ile samo modelowanie (na oko) poszło dość szybko i sprawnie, o tyle nie potrafię kompletnie ogarnąć vray'a, przez co efekt końcowy jest lipny (przynajmniej na moje). Pozwolę sobie zapytać w związku z owym faktem, co robię źle i jak bardzo źle to robię? :) Poniżej udostępniam link do pliku (przepraszam za ogólny syf w materiałach i nie tylko) oczywiście na licencji "bierzta co chceta" [o ile ktoś w ogóle miałby z tego pożytek]. A tu kilka renderków: - modelowanie - modelowanie - modelowanie - modelowanie - render 1 - postprodukcja - render 1 - bez postprodukcji - render 2 - bez postprod. -redner 2 - postprod. + plik [url="http://www.speedshare.org/download.php?id=DA46D2181"]http://www.speedshare.org/download.php?id=DA46D2181 [/url] Gramcio nie jest jeszcze skończony (część nie została jeszcze poteksturowana np. dioda prędkości [tzn. ten klocek po lewej]). Głownie interesuje mnie, dlaczego części aluminiowe wyglądają tak strasznie sztucznie (tj. talerz; spust ramienia; cały mechanizm po prawej). Próbowałem sam rozwiązać tą zagadkę, ale niestety czuję się jak dziecko we mgle - dzwoni ale nie w tym kościele... czy coś. Pamiętaj, Ty też się uczyłeś! Edytowane 28 Listopad 201212 l przez Nakiel2
Napisano 27 Listopad 201212 l Cześć. Modelki fajny, scena i ustawienia do ....:) wrzuć jakieś screeny coś tam porobił z ustawieniami. Na necie powinny być jakieś fajne tutki do studia, na przykład ta: http://cg-india.com/Tutorials/V-Ray/3dsMax_tutorial_SL_01.html Pamiętam jak też się uczyłem ....z książek heliona bo sieci nie było albo tylko na polibudzie :) hehe , ależ to było preżycie jak domek zrobiłem na samych extrudach ...mmmmmmmmmmm:)
Napisano 27 Listopad 201212 l model naprawdę ładnie wykonany nie oparłam się i ściągnąłem ;) nudząc się w pociągu pobawiłem się scena pod niego co prawda na laptopie to i mogą kontrasty się sypać ;) Mam nadziej że nie pogniewasz się za to co wyszło ;) http://img826.imageshack.us/img826/9115/gramo.jpg
Napisano 28 Listopad 201212 l Autor Dzięki! starałem się, żeby model był w miarę porządny :) Co do ustawień: KAMERA: Render setup //settings Render setup //indirect illumination Render setup //v-ray
Napisano 28 Listopad 201212 l hej, ustawienia jak na renderki testowe masz ok, główny problem to materiały i oświetlenie. popracuj nad materialami daj moze jakis lekki bumpik jakas mapke do reflect jakies falofy do koloru. co do oswietlenia moze daj rozne kolory swiatla, to tez ozywi render, z jednej strony jakies lekko niebieskie a z drugiej biale albo inne i do tego slabsze od tego pierwszego. No i jakies postpro w ps bo tu raczej nic z tym nie robiles :) Przy takim modelu jak ci komp pociagnie warto jakis dof dac, moze ciekawsze ujecie i bedzie super :) Edit. a sorki robiles postpro, ale postaraj sie wiecej wyciagnac bo przeciagniecie krzywa renderu to nie wszystko co moza tu zrobic. Edytowane 28 Listopad 201212 l przez maciek.m
Napisano 30 Listopad 201212 l Autor Trochę popracowałem, pogrzebałem, gdzieniegdzie zmieniłem i wyszedł mi taki twór :) Nadal jednak odrzucają mnie takie elementy jak: - materiał pokrywy i jego dziwny refleks; - refleks świetlny na ograniczniku prędkości; - czarny kontur wokół wyżłobień na gumie; - brzydkie metalowe elementy po prawej (nad tym pracuję);
Napisano 30 Listopad 201212 l Nakiel2 model jest całkiem fajny, jak poprawisz to co piszesz to może wyjść dosyć ciekawa praca :) Nie bój się trochę stanowczej używać postpro, nie ważne jakich użyjesz programów, czy tylko 3ds czy czegoś jeszcze, ważny jest efekt końcowy, render z maxa nie musi być super, bo od tego masz photoshopa, czy inny edytor 2d :) tutaj moja mała propozycja, nie musisz się do niej stosować, ani nic takiego, po prostu, ja bym szedł w tym kierunku... http://i.imgur.com/sheee.jpg salut.
Napisano 30 Listopad 201212 l Spróbuj użyć filtru wyostrzania w photoshopie. Indian jak uzyskałeś efekt takiej fajnej poświaty ?
Napisano 1 Grudzień 201212 l Autor Okej, naśladując styl indiana, który cholernie przypadł mi do ogólnej koncepcji, uzyskałem powiedzmy, że podobną wersję, widoczną poniżej. Nadal nie podoba mi się jednak wygląd klapy i nie bardzo mam pomysł, jak się tego pozbyć (zapomniałem jeszcze o tym odbiciu na ograniczniku prędkości, ale na następnym renderze to poprawię)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto