Napisano 12 Sierpień 200420 l otoz problem polega na jakosci renderu. zamiast gladkich przejsc i gladkich cieni uzyskuje cos jakby warstwy. dobre porownanie to zamiast plynnego gradientu uzyskuje przejscia z 5 kolorow co wyglada bardzo brzydko. skonczylem modelowanie wnetrza pokoju z tutuoriala na evermotion i nawet gdy sciagnalem skonczona scene z swiatlem i materialami to po renderze (nie czekalem do konca widzialem juz po 2 wyrenderowanych bucketach) bylo to samo. czego to moze byc wina, przeciez koncowa sciagnieta scena miala juz wszystko ustawione jak nalezy. dzieki piotr
Napisano 12 Sierpień 200420 l wersja zainstalowanego pluga zgodna (rowna lub wyzsza) z ta na ktorej robiona byla scena wyjsciowa?
Napisano 12 Sierpień 200420 l Autor wiesz co tam nie ma informacji o dokladnej wersji. powiedziano jedynie ze praca wykonana w 3dsmax6 oraz vray dla tej wersji. moja wersja vraya to VRayl_Adv10903m60 staram sie dojsc co jest przyczyną, ale powoli koncza mi sie juz pomysły
Napisano 12 Sierpień 200420 l sa jeszcze 2 nowsze wersje do maxa6:10903n60 i 10903r. czasem renderowanie sceny stworzonej w nowszym niz zainstalowany vray powoduje bugi. nawet wywalenie obiektow i materialow, resetowanie ustawien renderera nie pomaga. tylko na jednej scenie tak masz czy jak stworzysz nowa od zera to tez tak jest? moze przeinstaluj vraya, jesli nie pomoze to maxa tez.
Napisano 12 Sierpień 200420 l a moze tu chodzi o liczbe kolorow? jak jest ustawione np. na 256 to moga byc takie bugi, szczegolnie w gradiencie. (nie wiem tylko jak to ustawic/zmienic i czy to na pewno to) p.s. a moze ja sie w ogole nie znam? --edit-- 200 post :)
Napisano 13 Sierpień 200420 l Autor no to dokladnie tak wyglada jakby wlasnie obraz byl w trybie 256 kolorow. wyglada to na symuylacje plynnych przejsc takimi rozmytymi warstwami jednokolorowymi. problem w tym ze to na swiezo zainstalowanym vrayu sie dzieje i pod maxem 5 i dla niego wersji mam to samo. to na pewno jakies zle ustawienie jakiegos parametru z mojej strony. przy defaultowych ustawieniach vraya, wlaczam gi daje swiatlo vray light i renderuje interiora jakiegos i wlasnie takie cos niemile dla oka wychodzi. nie za bardzo wiem jaki parametr moze za to odpowiadac.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto