Coyote Napisano 27 Listopad 2012 Napisano 27 Listopad 2012 http://quixel.se/ddo/ mozna juz betatestować :) a tu demo teaser
Araiel Napisano 27 Listopad 2012 Napisano 27 Listopad 2012 Też chciałem wrzucić tego newsa na forum, ale jak widać są szybsi ode mnie ;p Ja już pobrałem betę - mam nadzieję, że program będzie tak samo fajny jak nDo i po zapoznaniu się ze wszystkimi funkcjami zakupię pełną wersję :)
lestat85 Napisano 29 Listopad 2012 Napisano 29 Listopad 2012 cholera czy to oznacza że stracę pracę?! :/
deshu Napisano 29 Listopad 2012 Napisano 29 Listopad 2012 cholera czy to oznacza że stracę pracę?! :/ Jeżeli automat jest w stanie cie zastąpić, to już dawno powinieneś ją stracić. No offence. To samo tyczy się wszelkich automatów. Skanerów 3d na przykład.
mateusz_s Napisano 29 Listopad 2012 Napisano 29 Listopad 2012 jak to właściwie działa? z filmiku za dużo nie zrozumiałem...
ttaaddeekk Napisano 29 Listopad 2012 Napisano 29 Listopad 2012 wydaje mi sie ze kolor zastepuje textura a na podstawie normalek wylicza detale i screen AO. Ale fakt faktem bardziej chaotycznego filmiku sie chyba nie dalo zrobic. chodziaz egzekwo jest plywajaca kamera w filmikach z zbrusha. jeszcze troche a te nowe softy beda nam robic laske po odpaleniu ;)
sho0 Napisano 29 Listopad 2012 Napisano 29 Listopad 2012 zapodajesz normalke + ambient do tego dorzucasz maske (maska coloru wypluta z przelaniea z modelu hi) albo maske flat kolory poszczegolnych elementow. Tak czy inaczej nie dziala to tak jak na filmie ze klik i juz, trzeba sie troche nasowac suwakami ;)
alset Napisano 29 Listopad 2012 Napisano 29 Listopad 2012 Pobawiłem się chwilę tą betą, niby fajnie ale chyba wolę substance designera - te same możliwości plus tekstury proceduralne, nody, nondestructive workflow.
lestat85 Napisano 29 Listopad 2012 Napisano 29 Listopad 2012 Deshu to był sarkazm - skoro przecież jeszcze pracuję ;] Pobawiłem się tym chwilę, fajny tool, coś jak Substance. Czyli dużo mieszania suwakami. Przy pomocy color masek mówisz mu co i jak ma teksturować. Generalnie na pewno przyda się przy opisywaniu krawędzi i tweekowaniu tekstur, ale sam w sobie jako tako jest nie wystarczający.
deshu Napisano 30 Listopad 2012 Napisano 30 Listopad 2012 Spoks maaan u mnie w poście po prostu buźki zabrakło.
KoMic Napisano 5 Grudzień 2012 Napisano 5 Grudzień 2012 Veti pewnie bedzie umial powiedziec cos wiecej na ten temat. podobno narzedzie jest OP, jest OP i tyle. Moze nie rewolucja, ale napewno bardzo ladny boost w kierunku uproszczenia procesu texturowania w gamearcie. http://quixel.se/ddo/ 1 trailer 4:30, moze troche rozjasni jak mozna tego uzyc.
Gość BiX Napisano 6 Grudzień 2012 Napisano 6 Grudzień 2012 Oo to niedługo przewiduję zwiększenie ilości ofert typu "Zlecę zrobienie grafiki do fajnej gry. Budżet: 200$" Uczcie się programować ja wam mówię bo za 10 lat będzie ciężko o dobrze płatne CG. :) Pisząc dobrze płatne mam na mysli możliwość utrzymania mieszkania 20m2 i zakup zupek chińskich na cały miesiąc. :D
deshu Napisano 7 Grudzień 2012 Napisano 7 Grudzień 2012 Ludzi z wyczuciem nie przybędzie, nie ważne jak wiele programów powstanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się