Napisano 27 Listopad 201212 l Też chciałem wrzucić tego newsa na forum, ale jak widać są szybsi ode mnie ;p Ja już pobrałem betę - mam nadzieję, że program będzie tak samo fajny jak nDo i po zapoznaniu się ze wszystkimi funkcjami zakupię pełną wersję :)
Napisano 29 Listopad 201212 l cholera czy to oznacza że stracę pracę?! :/ Jeżeli automat jest w stanie cie zastąpić, to już dawno powinieneś ją stracić. No offence. To samo tyczy się wszelkich automatów. Skanerów 3d na przykład.
Napisano 29 Listopad 201212 l wydaje mi sie ze kolor zastepuje textura a na podstawie normalek wylicza detale i screen AO. Ale fakt faktem bardziej chaotycznego filmiku sie chyba nie dalo zrobic. chodziaz egzekwo jest plywajaca kamera w filmikach z zbrusha. jeszcze troche a te nowe softy beda nam robic laske po odpaleniu ;)
Napisano 29 Listopad 201212 l zapodajesz normalke + ambient do tego dorzucasz maske (maska coloru wypluta z przelaniea z modelu hi) albo maske flat kolory poszczegolnych elementow. Tak czy inaczej nie dziala to tak jak na filmie ze klik i juz, trzeba sie troche nasowac suwakami ;)
Napisano 29 Listopad 201212 l Pobawiłem się chwilę tą betą, niby fajnie ale chyba wolę substance designera - te same możliwości plus tekstury proceduralne, nody, nondestructive workflow.
Napisano 29 Listopad 201212 l Deshu to był sarkazm - skoro przecież jeszcze pracuję ;] Pobawiłem się tym chwilę, fajny tool, coś jak Substance. Czyli dużo mieszania suwakami. Przy pomocy color masek mówisz mu co i jak ma teksturować. Generalnie na pewno przyda się przy opisywaniu krawędzi i tweekowaniu tekstur, ale sam w sobie jako tako jest nie wystarczający.
Napisano 5 Grudzień 201212 l Veti pewnie bedzie umial powiedziec cos wiecej na ten temat. podobno narzedzie jest OP, jest OP i tyle. Moze nie rewolucja, ale napewno bardzo ladny boost w kierunku uproszczenia procesu texturowania w gamearcie. http://quixel.se/ddo/ 1 trailer 4:30, moze troche rozjasni jak mozna tego uzyc.
Napisano 6 Grudzień 201212 l Oo to niedługo przewiduję zwiększenie ilości ofert typu "Zlecę zrobienie grafiki do fajnej gry. Budżet: 200$" Uczcie się programować ja wam mówię bo za 10 lat będzie ciężko o dobrze płatne CG. :) Pisząc dobrze płatne mam na mysli możliwość utrzymania mieszkania 20m2 i zakup zupek chińskich na cały miesiąc. :D
Napisano 7 Grudzień 201212 l Ludzi z wyczuciem nie przybędzie, nie ważne jak wiele programów powstanie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto