Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 11,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Też chciałem wrzucić tego newsa na forum, ale jak widać są szybsi ode mnie ;p

 

Ja już pobrałem betę - mam nadzieję, że program będzie tak samo fajny jak nDo i po zapoznaniu się ze wszystkimi funkcjami zakupię pełną wersję :)

Napisano
cholera czy to oznacza że stracę pracę?! :/

Jeżeli automat jest w stanie cie zastąpić, to już dawno powinieneś ją stracić. No offence.

To samo tyczy się wszelkich automatów. Skanerów 3d na przykład.

Napisano

wydaje mi sie ze kolor zastepuje textura a na podstawie normalek wylicza detale i screen AO. Ale fakt faktem bardziej chaotycznego filmiku sie chyba nie dalo zrobic. chodziaz egzekwo jest plywajaca kamera w filmikach z zbrusha.

 

jeszcze troche a te nowe softy beda nam robic laske po odpaleniu ;)

Napisano

zapodajesz normalke + ambient do tego dorzucasz maske (maska coloru wypluta z przelaniea z modelu hi) albo maske flat kolory poszczegolnych elementow. Tak czy inaczej nie dziala to tak jak na filmie ze klik i juz, trzeba sie troche nasowac suwakami ;)

Napisano

Pobawiłem się chwilę tą betą, niby fajnie ale chyba wolę substance designera - te same możliwości plus tekstury proceduralne, nody, nondestructive workflow.

 

Napisano

Deshu to był sarkazm - skoro przecież jeszcze pracuję ;] Pobawiłem się tym chwilę, fajny tool, coś jak Substance. Czyli dużo mieszania suwakami. Przy pomocy color masek mówisz mu co i jak ma teksturować. Generalnie na pewno przyda się przy opisywaniu krawędzi i tweekowaniu tekstur, ale sam w sobie jako tako jest nie wystarczający.

Napisano

Veti pewnie bedzie umial powiedziec cos wiecej na ten temat. podobno narzedzie jest OP, jest OP i tyle. Moze nie rewolucja, ale napewno bardzo ladny boost w kierunku uproszczenia procesu texturowania w gamearcie.

http://quixel.se/ddo/

1 trailer 4:30, moze troche rozjasni jak mozna tego uzyc.

Napisano

Oo to niedługo przewiduję zwiększenie ilości ofert typu

"Zlecę zrobienie grafiki do fajnej gry. Budżet: 200$"

 

Uczcie się programować ja wam mówię bo za 10 lat będzie ciężko o dobrze płatne CG. :)

Pisząc dobrze płatne mam na mysli możliwość utrzymania mieszkania 20m2 i zakup zupek chińskich na cały miesiąc. :D

Napisano

Ludzi z wyczuciem nie przybędzie, nie ważne jak wiele programów powstanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności