Sebazx6r Napisano 4 Grudzień 2012 Napisano 4 Grudzień 2012 Jak zgrupowac model by uwzglednil wszystkie subtoole przy retopologii? Przychodzi mi do glowy eksport do np. maxa maya i powrot do obj jako jeden model. Wydaje mi sie ze da sie to jednak zrobic w Zbrushu.
indian Napisano 4 Grudzień 2012 Napisano 4 Grudzień 2012 chłopak, to są podstawy, naucz się interfejsu :)
Sebazx6r Napisano 4 Grudzień 2012 Autor Napisano 4 Grudzień 2012 (edytowane) Mergdown nie chciał mi działać... Probowalme takze merge visible. Tez nie dzialalo. Probowalme przed zadaniem pytania. Interfejs znam, moze nie wszystkie funkcje ale interfejs już obczaiłem. A to probowalem. Potem bralem sferke skina i retopo i nic... pojedyncze subtule moglem wyrbac ;/... ok dziala jednak nie wiem czemu wczoraj nie dzialalo. Edytowane 4 Grudzień 2012 przez Sebazx6r
indian Napisano 4 Grudzień 2012 Napisano 4 Grudzień 2012 mogło nie działać bo może miałeś warstwy włączone, albo maskę gdzieś na obiekcie...
Sebazx6r Napisano 4 Grudzień 2012 Autor Napisano 4 Grudzień 2012 aa mozliwe... mozliwe... Texturujesz już? W porownaniu do mudboxa to chwilowo lipa chyba ze slepy jestem.
Monio Napisano 5 Grudzień 2012 Napisano 5 Grudzień 2012 Po prostu nie ogarnąłeś mocy polypainta i cudów z maskami i spray strokeami. ;)
Sebazx6r Napisano 6 Grudzień 2012 Autor Napisano 6 Grudzień 2012 No nie ogarnalem chętnie :D przedyskutuje to na zywo przy lapku w jakimś Warszawskim pubie ;>? hmm? Tylko blisko gniazda bo maj bateły is dad ... :P
Monio Napisano 6 Grudzień 2012 Napisano 6 Grudzień 2012 Mogę ci zrobić lekcje na żywo jak postawisz ćwiartkę. ;) Rysujesz też trochę? Jak tak to w środę za tydzień możemy się ustawić w ramach Warsaw Subway Sketch Group (znajdź na facebooku).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się