Napisano 4 Grudzień 201212 l Jak zgrupowac model by uwzglednil wszystkie subtoole przy retopologii? Przychodzi mi do glowy eksport do np. maxa maya i powrot do obj jako jeden model. Wydaje mi sie ze da sie to jednak zrobic w Zbrushu.
Napisano 4 Grudzień 201212 l Autor Mergdown nie chciał mi działać... Probowalme takze merge visible. Tez nie dzialalo. Probowalme przed zadaniem pytania. Interfejs znam, moze nie wszystkie funkcje ale interfejs już obczaiłem. A to probowalem. Potem bralem sferke skina i retopo i nic... pojedyncze subtule moglem wyrbac ;/... ok dziala jednak nie wiem czemu wczoraj nie dzialalo. Edytowane 4 Grudzień 201212 l przez Sebazx6r
Napisano 4 Grudzień 201212 l mogło nie działać bo może miałeś warstwy włączone, albo maskę gdzieś na obiekcie...
Napisano 4 Grudzień 201212 l Autor aa mozliwe... mozliwe... Texturujesz już? W porownaniu do mudboxa to chwilowo lipa chyba ze slepy jestem.
Napisano 5 Grudzień 201212 l Po prostu nie ogarnąłeś mocy polypainta i cudów z maskami i spray strokeami. ;)
Napisano 6 Grudzień 201212 l Autor No nie ogarnalem chętnie :D przedyskutuje to na zywo przy lapku w jakimś Warszawskim pubie ;>? hmm? Tylko blisko gniazda bo maj bateły is dad ... :P
Napisano 6 Grudzień 201212 l Mogę ci zrobić lekcje na żywo jak postawisz ćwiartkę. ;) Rysujesz też trochę? Jak tak to w środę za tydzień możemy się ustawić w ramach Warsaw Subway Sketch Group (znajdź na facebooku).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto