Gaw Napisano 7 Grudzień 2012 Napisano 7 Grudzień 2012 Witam serdecznie, chciałbym zrobić taki woreczek: i teraz czy ma ktoś taką mapę, którą mógłbym użyć do modyfikatora displace, lub czy ktoś zna inny sposób jak mogę uzyskać takie nierówności. Pozdrawiam
Kubajaniak Napisano 7 Grudzień 2012 Napisano 7 Grudzień 2012 Jeśli robisz w 3d maxie, to możesz zrobić podstawowy kształt, zagęścić siatkę np turbosmooth i pobawić się narzędziem "Paint Deformation"
Ania Napisano 7 Grudzień 2012 Napisano 7 Grudzień 2012 Możesz wymodelować, załączam przykładową siatkę.
Gaw Napisano 7 Grudzień 2012 Autor Napisano 7 Grudzień 2012 Ania, a zgrzewy zrobiłaś przesuwając po prostu chociażby vertexy ?
Ania Napisano 7 Grudzień 2012 Napisano 7 Grudzień 2012 (edytowane) Tak, tzn. najpierw pocięłam wzdłóż zgrzewu, potem wybierałam całe loopy i wysuwałam z płaszczyzny (kilka albo wszystkie na raz). Potem wprowadziłam trochę nierówności na rogach (przesuwałam vertexy albo edge). Na końcu pocięłam i poprzesuwałam w środku te takie fałdki i załamania. Jak nie będzie animacji, można się nie przejmować trójkątami (a nawet często z trójkątem robi się ładniejsza fałdka niż z czworobokiem). Na tym twoim modelu możesz dodatkowo wsadzić jakiś noise do bumpa, na ten drobny maczek wzdłóż zgrzewu, bo tego raczej nie wymodelujesz (musisz maskować drugą, czarno-białą teksturą żeby było tylko w tych miejscach). Edytowane 7 Grudzień 2012 przez Ania
Rekomendowane odpowiedzi