Jump to content

Modelowanie worka


Gaw

Recommended Posts

Witam serdecznie,

 

chciałbym zrobić taki woreczek:

8a9aa32c09530ceemed.jpg

 

i teraz czy ma ktoś taką mapę, którą mógłbym użyć do modyfikatora displace, lub czy ktoś zna inny sposób jak mogę uzyskać takie nierówności.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Tak, tzn. najpierw pocięłam wzdłóż zgrzewu, potem wybierałam całe loopy i wysuwałam z płaszczyzny (kilka albo wszystkie na raz).

Potem wprowadziłam trochę nierówności na rogach (przesuwałam vertexy albo edge).

Na końcu pocięłam i poprzesuwałam w środku te takie fałdki i załamania. Jak nie będzie animacji, można się nie przejmować trójkątami (a nawet często z trójkątem robi się ładniejsza fałdka niż z czworobokiem).

 

Na tym twoim modelu możesz dodatkowo wsadzić jakiś noise do bumpa, na ten drobny maczek wzdłóż zgrzewu, bo tego raczej nie wymodelujesz (musisz maskować drugą, czarno-białą teksturą żeby było tylko w tych miejscach).

Edited by Ania
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy