Posted December 7, 201212 yr Witam serdecznie, chciałbym zrobić taki woreczek: i teraz czy ma ktoś taką mapę, którą mógłbym użyć do modyfikatora displace, lub czy ktoś zna inny sposób jak mogę uzyskać takie nierówności. Pozdrawiam
December 7, 201212 yr Jeśli robisz w 3d maxie, to możesz zrobić podstawowy kształt, zagęścić siatkę np turbosmooth i pobawić się narzędziem "Paint Deformation"
December 7, 201212 yr Tak, tzn. najpierw pocięłam wzdłóż zgrzewu, potem wybierałam całe loopy i wysuwałam z płaszczyzny (kilka albo wszystkie na raz). Potem wprowadziłam trochę nierówności na rogach (przesuwałam vertexy albo edge). Na końcu pocięłam i poprzesuwałam w środku te takie fałdki i załamania. Jak nie będzie animacji, można się nie przejmować trójkątami (a nawet często z trójkątem robi się ładniejsza fałdka niż z czworobokiem). Na tym twoim modelu możesz dodatkowo wsadzić jakiś noise do bumpa, na ten drobny maczek wzdłóż zgrzewu, bo tego raczej nie wymodelujesz (musisz maskować drugą, czarno-białą teksturą żeby było tylko w tych miejscach). Edited December 7, 201212 yr by Ania