Skocz do zawartości

Modelowanie worka


Gaw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

 

chciałbym zrobić taki woreczek:

8a9aa32c09530ceemed.jpg

 

i teraz czy ma ktoś taką mapę, którą mógłbym użyć do modyfikatora displace, lub czy ktoś zna inny sposób jak mogę uzyskać takie nierówności.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Tak, tzn. najpierw pocięłam wzdłóż zgrzewu, potem wybierałam całe loopy i wysuwałam z płaszczyzny (kilka albo wszystkie na raz).

Potem wprowadziłam trochę nierówności na rogach (przesuwałam vertexy albo edge).

Na końcu pocięłam i poprzesuwałam w środku te takie fałdki i załamania. Jak nie będzie animacji, można się nie przejmować trójkątami (a nawet często z trójkątem robi się ładniejsza fałdka niż z czworobokiem).

 

Na tym twoim modelu możesz dodatkowo wsadzić jakiś noise do bumpa, na ten drobny maczek wzdłóż zgrzewu, bo tego raczej nie wymodelujesz (musisz maskować drugą, czarno-białą teksturą żeby było tylko w tych miejscach).

Edytowane przez Ania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności