Gaw Napisano 7 Grudzień 2012 Share Napisano 7 Grudzień 2012 Witam serdecznie, chciałbym zrobić taki woreczek: i teraz czy ma ktoś taką mapę, którą mógłbym użyć do modyfikatora displace, lub czy ktoś zna inny sposób jak mogę uzyskać takie nierówności. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubajaniak Napisano 7 Grudzień 2012 Share Napisano 7 Grudzień 2012 Jeśli robisz w 3d maxie, to możesz zrobić podstawowy kształt, zagęścić siatkę np turbosmooth i pobawić się narzędziem "Paint Deformation" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 7 Grudzień 2012 Share Napisano 7 Grudzień 2012 Możesz wymodelować, załączam przykładową siatkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gaw Napisano 7 Grudzień 2012 Autor Share Napisano 7 Grudzień 2012 Ania, a zgrzewy zrobiłaś przesuwając po prostu chociażby vertexy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 7 Grudzień 2012 Share Napisano 7 Grudzień 2012 (edytowane) Tak, tzn. najpierw pocięłam wzdłóż zgrzewu, potem wybierałam całe loopy i wysuwałam z płaszczyzny (kilka albo wszystkie na raz). Potem wprowadziłam trochę nierówności na rogach (przesuwałam vertexy albo edge). Na końcu pocięłam i poprzesuwałam w środku te takie fałdki i załamania. Jak nie będzie animacji, można się nie przejmować trójkątami (a nawet często z trójkątem robi się ładniejsza fałdka niż z czworobokiem). Na tym twoim modelu możesz dodatkowo wsadzić jakiś noise do bumpa, na ten drobny maczek wzdłóż zgrzewu, bo tego raczej nie wymodelujesz (musisz maskować drugą, czarno-białą teksturą żeby było tylko w tych miejscach). Edytowane 7 Grudzień 2012 przez Ania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi