bilinek Napisano 10 Grudzień 2012 Share Napisano 10 Grudzień 2012 (edytowane) Jak zrobić, aby światło VrayLightMtl oświetlało inne bryły? Ustawione światło świeci tylko w przypisanym do niego poligonie. Nie mogę ustaić, żeby świeciło i rozjaśniało sąsiednie przedmioty. Edytowane 10 Grudzień 2012 przez bilinek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bilinek Napisano 11 Grudzień 2012 Autor Share Napisano 11 Grudzień 2012 Jest w stanie ktoś mi odpowiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dynamico Napisano 11 Grudzień 2012 Share Napisano 11 Grudzień 2012 Zamiast światła Vrayplane, które oświetla ograniczoną przestrzeń wstaw Vraydome. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bilinek Napisano 11 Grudzień 2012 Autor Share Napisano 11 Grudzień 2012 Chyba nie o to mi chodziło. Wyjaśnię jeszcze raz na innym przykładzie. Mam zwykłego boksa i chcę aby on świecił jak lampa, czyli dawał światło również na inne przedmioty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemekd Napisano 11 Grudzień 2012 Share Napisano 11 Grudzień 2012 to musisz chyba nałożyć na niego materiał VRayLightMtl http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/vray_light_mtl.htm pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bilinek Napisano 11 Grudzień 2012 Autor Share Napisano 11 Grudzień 2012 Nie wiem już o co chodzi. Kombinuje z ustawieniami, ale w żadnej konfiguracji niestety nie świeci. Jest tylko poligon z tym materiałem jasny ale całe otoczenie jest zaciemnione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 11 Grudzień 2012 Share Napisano 11 Grudzień 2012 a masz włączone GI? jesli tez dobrze pamietam to w nowym vrayu da sie wlaczyc zeby vray light material dawal direct light. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dynamico Napisano 11 Grudzień 2012 Share Napisano 11 Grudzień 2012 W opcjach materiału VrayLight włącz "on" w sekcji Direct illumination i odpowiedniu ustaw wartość w okienku obok Color (siła świecenia). Włącz również Emit light on back side bo inaczej świeci tylko strona wktórą skierowana jest "normal", czyli plane będzie świecił tylko jedną stroną a box (może tak się zdarzyć) będzie np. świecił do swojego środka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się