Sebazx6r Napisano 12 Grudzień 2012 Napisano 12 Grudzień 2012 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=BXxf3_en52M&feature=youtu.be Całość wykonałem od podstaw. Wiem, że szału nie ma ale dużo się przy tym nauczyłem. Może jeszcze wrócę do tego by powalczyć z nclothem, którego ostatecznie się pozbyłem. Jeszcze wersja bez tych fajerwerków z tylu: http://www.youtube.com/watch?v=9F8S6nejHso&feature=youtu.be Edytowane 12 Grudzień 2012 przez Sebazx6r
floo Napisano 12 Grudzień 2012 Napisano 12 Grudzień 2012 @Sebazx6r zapodaj animacje bez ruchu kamery.
Sebazx6r Napisano 12 Grudzień 2012 Autor Napisano 12 Grudzień 2012 Bym musiałbym puścić render na parę h. Playblast z Viewportu może być? Ja tego już na jakiś czas nie będę ruszał. Wygląda już w miarę ale mogę pokazać. Starałem się robić na podglądzie sylwety tzn. czarna postać plaska. Teraz myśle zabrać się za to i dokonczyc: http://www.youtube.com/watch?v=jYL1ahPVmRY
floo Napisano 12 Grudzień 2012 Napisano 12 Grudzień 2012 @Sebazx6r to animujesz płynnie bez proxy mesha? Moje odczucia są takie że dostaje wszystko na raz i nie wiem za bardzo o co chodzi. Ruch kamery bardziej przeszkadza niż dodaje efektu. Animacje na Hi poly poprawia się na ostatnim etapie, bo renderowanie tego to strata czasu.
Sebazx6r Napisano 12 Grudzień 2012 Autor Napisano 12 Grudzień 2012 Nie rozumiem? Animowałem normalnie na lowpoly. Aproksymacja ustawiona w mentalu i do tego dispmapa jeżeli chodzi o postać. Nie chce mi się już do tego wracać. Ruch kamery miał imitować dostawanie w palnik (widok z oczu). Tak jak w grze.
fps Napisano 12 Grudzień 2012 Napisano 12 Grudzień 2012 Jeśli chodzi o Kickera: postać ma fajną dynamikę, ale brak miękkości w ruchu, secondary motion. Korpus jest dosyć sztywny, szyja i głowa podąża sztywno za korpusem. Rzecz jest do dopracowania, niemniej jak na ćwiczenie całkiem nieźle. Jeśli chodzi o Room, nie wiem o czym jest historia, ale warto pomyśleć więcej o montażu jeszcze na tym etapie. Ujęcie drugie i czwarte łamie oś, powtarza się też błąd zbyt małej różnicy planów między ujęciami. Pozdr.
Sebazx6r Napisano 13 Grudzień 2012 Autor Napisano 13 Grudzień 2012 (edytowane) Dzięki. Tak wiem trochę sztywnawo. Robiłem całość od modelu, rig po animacje. Myślę dalej ćwiczyć ale na gotowych Rigach. Odnosnie Room. Robiłem to na jednych zajęciach w Drimagine. Jeszcze Korczak uczył. Dostaliśmy RIG pokoik. Zadaniem było zrobić cinematic. Pomyślałem ,że zrobię coś ala RING. Ogólnie postać przestraszyła się tego co zobaczyła. Chciałem tez wrzucić coś do portfolio, gdyż trochę ubogo. Dlatego myśle nad tym posiedzieć. Całość na steped jest. ncloth dodany. Chyba jest glicz nakoncu. FK/IK blend troche mi sie pierdzieli ;/... http://www.youtube.com/watch?v=2GhieCCD4X8&feature=youtu.be Edytowane 15 Grudzień 2012 przez Sebazx6r
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się