Sebazx6r Napisano 12 Grudzień 2012 Share Napisano 12 Grudzień 2012 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=BXxf3_en52M&feature=youtu.be Całość wykonałem od podstaw. Wiem, że szału nie ma ale dużo się przy tym nauczyłem. Może jeszcze wrócę do tego by powalczyć z nclothem, którego ostatecznie się pozbyłem. Jeszcze wersja bez tych fajerwerków z tylu: http://www.youtube.com/watch?v=9F8S6nejHso&feature=youtu.be Edytowane 12 Grudzień 2012 przez Sebazx6r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 12 Grudzień 2012 Share Napisano 12 Grudzień 2012 @Sebazx6r zapodaj animacje bez ruchu kamery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 12 Grudzień 2012 Autor Share Napisano 12 Grudzień 2012 Bym musiałbym puścić render na parę h. Playblast z Viewportu może być? Ja tego już na jakiś czas nie będę ruszał. Wygląda już w miarę ale mogę pokazać. Starałem się robić na podglądzie sylwety tzn. czarna postać plaska. Teraz myśle zabrać się za to i dokonczyc: http://www.youtube.com/watch?v=jYL1ahPVmRY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 12 Grudzień 2012 Share Napisano 12 Grudzień 2012 @Sebazx6r to animujesz płynnie bez proxy mesha? Moje odczucia są takie że dostaje wszystko na raz i nie wiem za bardzo o co chodzi. Ruch kamery bardziej przeszkadza niż dodaje efektu. Animacje na Hi poly poprawia się na ostatnim etapie, bo renderowanie tego to strata czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 12 Grudzień 2012 Autor Share Napisano 12 Grudzień 2012 Nie rozumiem? Animowałem normalnie na lowpoly. Aproksymacja ustawiona w mentalu i do tego dispmapa jeżeli chodzi o postać. Nie chce mi się już do tego wracać. Ruch kamery miał imitować dostawanie w palnik (widok z oczu). Tak jak w grze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fps Napisano 12 Grudzień 2012 Share Napisano 12 Grudzień 2012 Jeśli chodzi o Kickera: postać ma fajną dynamikę, ale brak miękkości w ruchu, secondary motion. Korpus jest dosyć sztywny, szyja i głowa podąża sztywno za korpusem. Rzecz jest do dopracowania, niemniej jak na ćwiczenie całkiem nieźle. Jeśli chodzi o Room, nie wiem o czym jest historia, ale warto pomyśleć więcej o montażu jeszcze na tym etapie. Ujęcie drugie i czwarte łamie oś, powtarza się też błąd zbyt małej różnicy planów między ujęciami. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 13 Grudzień 2012 Autor Share Napisano 13 Grudzień 2012 (edytowane) Dzięki. Tak wiem trochę sztywnawo. Robiłem całość od modelu, rig po animacje. Myślę dalej ćwiczyć ale na gotowych Rigach. Odnosnie Room. Robiłem to na jednych zajęciach w Drimagine. Jeszcze Korczak uczył. Dostaliśmy RIG pokoik. Zadaniem było zrobić cinematic. Pomyślałem ,że zrobię coś ala RING. Ogólnie postać przestraszyła się tego co zobaczyła. Chciałem tez wrzucić coś do portfolio, gdyż trochę ubogo. Dlatego myśle nad tym posiedzieć. Całość na steped jest. ncloth dodany. Chyba jest glicz nakoncu. FK/IK blend troche mi sie pierdzieli ;/... http://www.youtube.com/watch?v=2GhieCCD4X8&feature=youtu.be Edytowane 15 Grudzień 2012 przez Sebazx6r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się