blinq Napisano 13 Grudzień 2012 Share Napisano 13 Grudzień 2012 Witam, próbuje zrobić animacje rozkładających się ścianek. Mam ileś tam spłaszczonych boxów podlinkowanych do siebie. Są one złożone jakby w jeden i po kolei się rozkłądają. TEraz problem jest taki, ze w renderze pojawiają się brudy w miejscach gdzie jest kilka boxów w sobie. Renderuje w V-rayu [ATTACH=CONFIG]88524[/ATTACH] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 13 Grudzień 2012 Share Napisano 13 Grudzień 2012 Zdaje się, że "Secondary Ray Bias" w głównych ustawieniach pomagał w takich sytuacjach. Próbuj 0.001, 0.01, etc. Może coś pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blinq Napisano 13 Grudzień 2012 Autor Share Napisano 13 Grudzień 2012 Dzięki. Już z tym kombinowałem ale nie wychodziło więc zarzuciłem pomysł. Ale jeszcze powalcze. Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 13 Grudzień 2012 Share Napisano 13 Grudzień 2012 Sproboj moze zaznaczyc "check sample visiblity" w ustawieniach Irriadiance map 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blinq Napisano 13 Grudzień 2012 Autor Share Napisano 13 Grudzień 2012 Dzięki bardzo panowie za odpowiedzi. Okazało się, że problemem był ambient occlusion... A przynajmniej mam nadzieje, ze już nic wiecej nie wyskoczy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się