blinq Napisano 13 Grudzień 2012 Napisano 13 Grudzień 2012 Witam, próbuje zrobić animacje rozkładających się ścianek. Mam ileś tam spłaszczonych boxów podlinkowanych do siebie. Są one złożone jakby w jeden i po kolei się rozkłądają. TEraz problem jest taki, ze w renderze pojawiają się brudy w miejscach gdzie jest kilka boxów w sobie. Renderuje w V-rayu [ATTACH=CONFIG]88524[/ATTACH]
arev Napisano 13 Grudzień 2012 Napisano 13 Grudzień 2012 Zdaje się, że "Secondary Ray Bias" w głównych ustawieniach pomagał w takich sytuacjach. Próbuj 0.001, 0.01, etc. Może coś pomoże.
blinq Napisano 13 Grudzień 2012 Autor Napisano 13 Grudzień 2012 Dzięki. Już z tym kombinowałem ale nie wychodziło więc zarzuciłem pomysł. Ale jeszcze powalcze. Dzięki!
Pawelkos Napisano 13 Grudzień 2012 Napisano 13 Grudzień 2012 Sproboj moze zaznaczyc "check sample visiblity" w ustawieniach Irriadiance map 1
blinq Napisano 13 Grudzień 2012 Autor Napisano 13 Grudzień 2012 Dzięki bardzo panowie za odpowiedzi. Okazało się, że problemem był ambient occlusion... A przynajmniej mam nadzieje, ze już nic wiecej nie wyskoczy :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się