GrafMax Napisano 14 Sierpień 2004 Share Napisano 14 Sierpień 2004 Hej. Gdzie w V-Rayu ustawia sie kanał przezroczystosci materialu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 14 Sierpień 2004 Share Napisano 14 Sierpień 2004 refract ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 14 Sierpień 2004 Share Napisano 14 Sierpień 2004 ior=1 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrafMax Napisano 15 Sierpień 2004 Autor Share Napisano 15 Sierpień 2004 Pletwa grzbietowa powinna byc poszarpana- dalem maske w refract IOR= 1 i wyszedł taki badziew, o ogonie to juz nie wspomne i jeszcze ta czasna plama na dole nie wiem skad sie wyczarowala nagle. Kto mi pomoze? :/ SansSerif wiesz moze co jest nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrafMax Napisano 15 Sierpień 2004 Autor Share Napisano 15 Sierpień 2004 Aha i jeszcze jedno - Jak nadać polysk materialowi? Tylko nie mowcie że przez reflect bo to strasznie zwalnia rendering, chodzi mo o cos takiego jak Specular w standardowym Materiale Maxa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 15 Sierpień 2004 Share Napisano 15 Sierpień 2004 hyhy wlasnie reflect + glossines. zmniejsz subdiv reflecta na np. 5 i jesli bedzie widac spadek jakosci podnos wyzej. co do opacity to pewnie musiales uzyc unwrapa ktroego nie znam ale chyba mapy ci sie nie pokrywaja. moze pletwy zrobisz innym materialm, jakis sss? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrafMax Napisano 15 Sierpień 2004 Autor Share Napisano 15 Sierpień 2004 no właśnie mapy sie pokrywają:/ wszystko jest ok, ale coś ta przeźroczystosc u mnie nie dziala, moze mam skopanego v-raya Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrafMax Napisano 17 Sierpień 2004 Autor Share Napisano 17 Sierpień 2004 Już wiem co jest nie tak. Tło tej sceny to po prostu sfera z odwruconymi face'ami do środka. Wyłączełem w Proporties sfery "visible to reflection/refraction" i tym sposobem v-ray renderował w miejscu gdzie jest przeźroczysto mapę HDRI a nie niebieską sferę. Problem polega na tym, że gdy włączam "visible to reflection/refraction", to scena jest tak ciemna ze nic nie widać, po prostu jest czarno. Próbowałem zwiększac multiplier w "first diffuse bounce" ale jak sie pewnie domyslacie efekt nie był, delikatnie mówiąc, zadowalający - cała scena zrobiła sie niebieska od tej sfery, to samo sie działo jak zwiekszałem multiplier swiatła. Jak to ustawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 19 Sierpień 2004 Share Napisano 19 Sierpień 2004 W vray można ustawić inne tło dla odbić i refrakcji (jeżeli masz jakąś starą wersje vraya to niestety tego nie ma). Ustawia się to w tej samej rolecie co kolor nieba. A jezeli chodzi o materiał można przecież skorzystać z maxowego. Odpadnie wtedy problem opacity i specular. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się