querion Napisano 1 Styczeń 2013 Share Napisano 1 Styczeń 2013 Witam Chciałbym się zapytać skąd biorą się takie problemy? Konkretnie ten naprawiłem, usuwając polygony i ręcznie bridgowałem edge, ale pojawił się ten problem w innym miejscu. Co jest tego przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ajgor Napisano 1 Styczeń 2013 Share Napisano 1 Styczeń 2013 Wygląda tak, jak byś miał tam nałożone na siebie dwie krawędzie. Przyczyny mogą być też inne. Na przykład Smoothing groups albo zmienione Crease krawędzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
querion Napisano 1 Styczeń 2013 Autor Share Napisano 1 Styczeń 2013 No właśnie nie ma tam dwóch krawędzi/vertów. Tak samo jak smoothing groups, a crease nie zmieniałem ( można w Maxie?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ajgor Napisano 1 Styczeń 2013 Share Napisano 1 Styczeń 2013 Oczywiście, że w Maxie można zmieniać crease. Chyba nawet jest to bardziej rozbudowane niż na przyklad w Maya Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3d_operator Napisano 1 Styczeń 2013 Share Napisano 1 Styczeń 2013 Jak dla mnie to musisz weldować vertexy w tym miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi