Napisano 15 Sierpień 200420 l moze mi ktos powiedziec w czym zrobiony jest ten screen tzn czym wyrenderowany i z jakimi ustawieniami ??
Napisano 15 Sierpień 200420 l wyglada na v-ray .... ze Skylightem i bounce 2 P.S. to nie jest screen tylko render ..... nie myl pojęc :P
Napisano 15 Sierpień 200420 l Autor a nieorientujesz sie czy to mozna w sieci gdzies zxa friko pobrac ?
Napisano 15 Sierpień 200420 l Ale blyskotliwa i kulturalna rozmowa tam wyzej :D hindusxxx: mozna sciagnac demo albo wersje free z http://www.vrayrender.com Pozdrawiam
Napisano 15 Sierpień 200420 l Autor dzieki własnie sciągam brazil'a , mam nadzieje że cos z teog wyjdzie :]
Napisano 15 Sierpień 200420 l zapytaj Loocack'a, zdaje sie ze to one jest autorem tego renderu. pamietamy wszyscy jak go meczyl i czekalismy na kazdy update na tym forum w WIP. pozdrawiam.
Napisano 15 Sierpień 200420 l Autor dobra mam tego brazil'a i wybieram materiał dla brazila , ustawiam oświetlenie ale niedostaje takiego efektu... próbowałęm z róznymi ustawieniami ale kiszka jest :]
Napisano 15 Sierpień 200420 l a powiedz na poczatek gdzie szukałeś. Jeśli nie szukałes to poszukaj, a potem pytaj na forum.
Napisano 15 Sierpień 200420 l Autor dobra mam włączyłem obydwa pod f10 i teraz mam jakies bugi tj jest tak nawet pocieniowane ale na ziemi sie pojawiły jakies czarne kropki :] tak to wygląda do bani nie....
Napisano 15 Sierpień 200420 l wyrzuc boxa ktory jest pod tym mniejszym .... plaszczyzny ktore sa nalozone na siebie jak box na symulowaną powieszchnie brazilową robia sie wlasnie takie baobole .... usn box nizej a wszystko stanie sie jasne
Napisano 15 Sierpień 200420 l no więc już mówię... renderer to Brazil, w scenie znajdują się 3 Omni (z tego co pamiętam) o mocy ok. 0.2 każdy a oprócz tego włączony jest Skylight (moc ok. 0.6), samples min 1 max 2, natomiast w Skylight samples min -1 max 1, reszta to odpowiednie ustawienie świateł ;) pozdrawiam P.S. miło mi, że ktoś wykopuje moje rendery :D
Napisano 15 Sierpień 200420 l Autor no racja zniknęło :] dzięki , lozzack to rzeczywiście działa :] spox koleś jestes nowe ustawienia rzeczywiście cos przypominają ;)
Napisano 15 Sierpień 200420 l Autor Marcin a gdzie zmniejszyć jasnośc bo karoseria z podłożem sie "zgrywa" ?
Napisano 15 Sierpień 200420 l hmm ... po : 1. wlacz w opcjach rendera .. (F10 juz wiesz ) force 2 sided 2. zmniejsz skylight do 0.8 powinno pomuc ... i najlepiej wywal inne swiatła ze sceny zostaw tylko skylight brazilowy ...
Napisano 15 Sierpień 200420 l Autor no spoko jest lepiej a powiedz mi to force 2 sided to po co ? żeby nieprześwitywało (tak to sie pisze? ) bo ten wózek jest w środku "pusty" :] ?
Napisano 15 Sierpień 200420 l no wlasnie 2-sided jest po to zeby obie strony polygona byly liczone i widoczne .... mozna to zrobic inaczej ale ten sposób jest najprostszy i ogólny dla calej sceny ...
Napisano 16 Sierpień 200420 l Autor a mam jeszcze jedno pytanie - niezaczynam nowego tematu bo to bez sensu - gdy mam mocno skomplikowany obiekt 3d pod max'em i miejscami mi sie muli komp podczas obracania etc to co trzeba by dołożyć do pc żeby chodziło lepiej ? ram ?
Napisano 16 Sierpień 200420 l jesli jest to w oknie maxa viewport to Ram i co najwazniejsze karte graficzną .... rendering uzywa procesora i RAMu wiec karta graficzna przyspieszy ci prace w oknach perspective i innych a procesor i RAM przyspieszy ci rendering .... a co do 2-sided .... musto tam byc .... oko w ktorym sie wybiera rozdzielczosc renderu (F10) i pod podanymi rozdzielczosciami sa dwie kolumny z opcjami do zaznaczenia .... i jest w kolumnie po prawej .... MUSI byc :)
Napisano 16 Sierpień 200420 l Autor a czy ten wybór przed pierwszym uruchomieniem maxa ma jakiś wpływ ? bo ja w okienku wybrałem "software" a było jeszcze openGL itp ?? no jest force 2 sided :] dzieki. (różnica czy to win98 czy xp chyba żadna nie )?
Napisano 16 Sierpień 200420 l ehm pfff i lol .... jaka karte graficzna masz ? wiesz co ... zmien sobie to lepiej na OpenGL Start Menu >Programy>discreet>3ds max 6>Change Graphic Mode na jakim systemie pracujesz w maxie ? WinXP czy Win98 ? bo jak wiem to na win 98 nawet maxa nie uruchomisz albo jesli juz to ma jakies tam trudnosci ... niegdy nie próbowalem ... pracuj wiec na WinXP i wlacz te OpenGL ...
Napisano 16 Sierpień 200420 l Autor no więc tak : windows xp, 256ddr, duron 1.3 , geforce mx440. I własnie przy bardziej skomplikowanych rzeczach max sie przycina w vieportach. - niechodzi mi o sam proces renderingu ale własnie o okno aplikacji. wieć jakbym dołożył jeszcze 256 albo 512 to cos by pomogło czy raczej karte najpierw ? a dodatkowo dodam ze scena składa sie z 43000 faceó'w i ok 43000 wierzchołków (file -> file properties -> contents - to chyba tu :] )
Napisano 16 Sierpień 200420 l chlopie jesli pracujesz na software to grzeszysz ..... przelacz na openGL w menu start tak jak ci podalem wczesniej .... hmm hmm 256 ramu ? no pomoglo by troche przy renderingu i jesli w viewportach byly by jakies textury .... co tam jeszcze to nie wiem .... ale przelacz na open_gl
Napisano 16 Sierpień 200420 l Autor no mam na opengl - odrazu na starcie maxa chodzi o wiele płynniej ale w scence szarpie mółka - ale gdy ukryje skomplikowany element chodzi o wiele płynniej :] dzieki bo wczesniej szarpało - widze ze tu cos admin posprzątał po nas ten bajzel więc sorka za ten cały kocioł - mysle ze temat jest jusz zamknięty.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto