Skocz do zawartości

W czym ?


Hindus

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

no więc już mówię...

 

renderer to Brazil, w scenie znajdują się 3 Omni (z tego co pamiętam) o mocy ok. 0.2 każdy a oprócz tego włączony jest Skylight (moc ok. 0.6), samples min 1 max 2, natomiast w Skylight samples min -1 max 1, reszta to odpowiednie ustawienie świateł ;)

 

pozdrawiam

 

P.S. miło mi, że ktoś wykopuje moje rendery :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mam jeszcze jedno pytanie - niezaczynam nowego tematu bo to bez sensu - gdy mam mocno skomplikowany obiekt 3d pod max'em i miejscami mi sie muli komp podczas obracania etc to co trzeba by dołożyć do pc żeby chodziło lepiej ? ram ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli jest to w oknie maxa viewport to Ram i co najwazniejsze karte graficzną .... rendering uzywa procesora i RAMu wiec karta graficzna przyspieszy ci prace w oknach perspective i innych a procesor i RAM przyspieszy ci rendering ....

 

a co do 2-sided .... musto tam byc .... oko w ktorym sie wybiera rozdzielczosc renderu (F10) i pod podanymi rozdzielczosciami sa dwie kolumny z opcjami do zaznaczenia .... i jest w kolumnie po prawej .... MUSI byc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehm pfff i lol .... jaka karte graficzna masz ? wiesz co ... zmien sobie to lepiej na OpenGL

Start Menu >Programy>discreet>3ds max 6>Change Graphic Mode

 

na jakim systemie pracujesz w maxie ? WinXP czy Win98 ? bo jak wiem to na win 98 nawet maxa nie uruchomisz albo jesli juz to ma jakies tam trudnosci ... niegdy nie próbowalem ... pracuj wiec na WinXP i wlacz te OpenGL ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no więc tak : windows xp, 256ddr, duron 1.3 , geforce mx440. I własnie przy bardziej skomplikowanych rzeczach max sie przycina w vieportach. - niechodzi mi o sam proces renderingu ale własnie o okno aplikacji. wieć jakbym dołożył jeszcze 256 albo 512 to cos by pomogło czy raczej karte najpierw ? a dodatkowo dodam ze scena składa sie z 43000 faceó'w i ok 43000 wierzchołków (file -> file properties -> contents - to chyba tu :] )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chlopie jesli pracujesz na software to grzeszysz ..... przelacz na openGL w menu start tak jak ci podalem wczesniej .... hmm

 

hmm 256 ramu ? no pomoglo by troche przy renderingu i jesli w viewportach byly by jakies textury .... co tam jeszcze to nie wiem .... ale przelacz na open_gl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mam na opengl - odrazu na starcie maxa chodzi o wiele płynniej ale w scence szarpie mółka - ale gdy ukryje skomplikowany element chodzi o wiele płynniej :] dzieki bo wczesniej szarpało - widze ze tu cos admin posprzątał po nas ten bajzel więc sorka za ten cały kocioł - mysle ze temat jest jusz zamknięty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności