Napisano 7 Styczeń 201312 l Witam, poszukuje sposobu na uzyskanie podobnego efektu jak w renderze z załącznika. Chodzi o perspektywę powietrzną - im obiekty znajdują się dalej od kamery tym są bledsze, jakby bardziej niebieskawe. Domyslam się, że należałoby wykorzystać vray elements (VrayAtmosphere/Zdepth?) ale pozostaje jeszcze kwestia montażu w photoshopie ktora jest dla mnie zagadką... Dzieki za odpowiedzi :)
Napisano 7 Styczeń 201312 l Wyrenderuj sobie pass zdepth, i użyj go jako maski w photoshopie dla jakiejś teksturki dymu lub zwyczajnej bieli.
Napisano 7 Styczeń 201312 l ale pozostaje jeszcze kwestia montażu w photoshopie ktora jest dla mnie zagadką google twoim przyjacielem :) Tu masz tutek pokazujacy jak tego uzyc w przypadku macro i DOFa, ale tą samą technike mozesz zastosowac do wymaskowania warstwy z mgłą (im dalej tym mniej przezroczysta) http://www.onnovanbraam.com/index.php?tutorials/depth_of_field/ pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto