Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

poszukuje sposobu na uzyskanie podobnego efektu jak w renderze z załącznika. Chodzi o perspektywę powietrzną - im obiekty znajdują się dalej od kamery tym są bledsze, jakby bardziej niebieskawe. Domyslam się, że należałoby wykorzystać vray elements (VrayAtmosphere/Zdepth?) ale pozostaje jeszcze kwestia montażu w photoshopie ktora jest dla mnie zagadką... Dzieki za odpowiedzi :)

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 838
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wyrenderuj sobie pass zdepth, i użyj go jako maski w photoshopie dla jakiejś teksturki dymu lub zwyczajnej bieli.

Napisano
  Cytat
ale pozostaje jeszcze kwestia montażu w photoshopie ktora jest dla mnie zagadką

 

google twoim przyjacielem :)

Tu masz tutek pokazujacy jak tego uzyc w przypadku macro i DOFa, ale tą samą technike mozesz zastosowac do wymaskowania warstwy z mgłą (im dalej tym mniej przezroczysta)

 

http://www.onnovanbraam.com/index.php?tutorials/depth_of_field/

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności