mr.funky Napisano 7 Styczeń 2013 Napisano 7 Styczeń 2013 Witam, poszukuje sposobu na uzyskanie podobnego efektu jak w renderze z załącznika. Chodzi o perspektywę powietrzną - im obiekty znajdują się dalej od kamery tym są bledsze, jakby bardziej niebieskawe. Domyslam się, że należałoby wykorzystać vray elements (VrayAtmosphere/Zdepth?) ale pozostaje jeszcze kwestia montażu w photoshopie ktora jest dla mnie zagadką... Dzieki za odpowiedzi :)
Lucek Napisano 7 Styczeń 2013 Napisano 7 Styczeń 2013 Wyrenderuj sobie pass zdepth, i użyj go jako maski w photoshopie dla jakiejś teksturki dymu lub zwyczajnej bieli.
mirach Napisano 7 Styczeń 2013 Napisano 7 Styczeń 2013 ale pozostaje jeszcze kwestia montażu w photoshopie ktora jest dla mnie zagadką google twoim przyjacielem :) Tu masz tutek pokazujacy jak tego uzyc w przypadku macro i DOFa, ale tą samą technike mozesz zastosowac do wymaskowania warstwy z mgłą (im dalej tym mniej przezroczysta) http://www.onnovanbraam.com/index.php?tutorials/depth_of_field/ pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się