filo7 Napisano 10 Styczeń 2013 Napisano 10 Styczeń 2013 witam! obecnie zajmuje sie modelowaniem i renderowaniem farnsworth house , jednakze mam problem z ustawieniem materialu szkla na oknach , probowalem wiele rozwiazan i dalej to wszystko jest dziwne, nie wie mco zle robie , wruzcam render bez okien i z szybami, dodatkowo wrzucam ustawienia materialu szyby. jak ktos zna jakies fajne ustawienia na okno , zeby poprostu wygladalo naturalnie i nie bylo takich dziwnych historii jak na renderze prosze o info!!!!
pressenter Napisano 10 Styczeń 2013 Napisano 10 Styczeń 2013 Zaznacz "fresnel reflections" w sekcji Reflect. Sz.
Iner Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 Fresnel i w refraction affect channel zmien na alpha. Szybe daj podwojna odbicia beda wygladaly bardziej realistycznie
polka dot Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 jak zrobiłeś model szyby? jest to płaski, jednostronny plane? szkło powinno posiadać jakąś grubość
shadowsexpe Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 (edytowane) masz tu kilka materiałów szkła które kiedyś zmajstrowałem do exteriorów może się w czymś przydadzą http://www.gg.pl/dysk/5Ij1hi-7U18n5Yj1hi-5n4A/metaria%C5%82%20szk%C5%82o%20exterior.rar ( materiały na kulkach w scenie max 2010) Edytowane 16 Styczeń 2013 przez shadowsexpe zmiana linka do materiałow ( materiały zapisane w formie sceny kompatybilnej z max 2010)
filo7 Napisano 12 Styczeń 2013 Autor Napisano 12 Styczeń 2013 dzieki bardzo, napewno pomoze . zrobilem pierwszy render na wyzszych ustawieniach , ale szyba nie wyszla znowu . bede musial z nia bardzije pokombinowac i nie wzialem do konca waszych wskazowek pod uwage! w nowem temacie pokazuje render , prosze o rady;)))
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się