Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam!

obecnie zajmuje sie modelowaniem i renderowaniem farnsworth house , jednakze mam problem z ustawieniem materialu szkla na oknach , probowalem wiele rozwiazan i dalej to wszystko jest dziwne, nie wie mco zle robie , wruzcam render bez okien i z szybami, dodatkowo wrzucam ustawienia materialu szyby. jak ktos zna jakies fajne ustawienia na okno , zeby poprostu wygladalo naturalnie i nie bylo takich dziwnych historii jak na renderze prosze o info!!!!

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fresnel i w refraction affect channel zmien na alpha. Szybe daj podwojna odbicia beda wygladaly bardziej realistycznie

Napisano

jak zrobiłeś model szyby? jest to płaski, jednostronny plane? szkło powinno posiadać jakąś grubość

Napisano

masz tu kilka materiałów szkła które kiedyś zmajstrowałem do exteriorów może się w czymś przydadzą http://www.gg.pl/dysk/5Ij1hi-7U18n5Yj1hi-5n4A/metaria%C5%82%20szk%C5%82o%20exterior.rar ( materiały na kulkach w scenie max 2010)

Edytowane przez shadowsexpe
zmiana linka do materiałow ( materiały zapisane w formie sceny kompatybilnej z max 2010)

Napisano
  • Autor

dzieki bardzo, napewno pomoze . zrobilem pierwszy render na wyzszych ustawieniach , ale szyba nie wyszla znowu . bede musial z nia bardzije pokombinowac i nie wzialem do konca waszych wskazowek pod uwage! w nowem temacie pokazuje render , prosze o rady;)))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności