Napisano 10 Styczeń 201312 l witam! obecnie zajmuje sie modelowaniem i renderowaniem farnsworth house , jednakze mam problem z ustawieniem materialu szkla na oknach , probowalem wiele rozwiazan i dalej to wszystko jest dziwne, nie wie mco zle robie , wruzcam render bez okien i z szybami, dodatkowo wrzucam ustawienia materialu szyby. jak ktos zna jakies fajne ustawienia na okno , zeby poprostu wygladalo naturalnie i nie bylo takich dziwnych historii jak na renderze prosze o info!!!!
Napisano 11 Styczeń 201312 l Fresnel i w refraction affect channel zmien na alpha. Szybe daj podwojna odbicia beda wygladaly bardziej realistycznie
Napisano 11 Styczeń 201312 l jak zrobiłeś model szyby? jest to płaski, jednostronny plane? szkło powinno posiadać jakąś grubość
Napisano 11 Styczeń 201312 l masz tu kilka materiałów szkła które kiedyś zmajstrowałem do exteriorów może się w czymś przydadzą http://www.gg.pl/dysk/5Ij1hi-7U18n5Yj1hi-5n4A/metaria%C5%82%20szk%C5%82o%20exterior.rar ( materiały na kulkach w scenie max 2010) Edytowane 16 Styczeń 201312 l przez shadowsexpe zmiana linka do materiałow ( materiały zapisane w formie sceny kompatybilnej z max 2010)
Napisano 12 Styczeń 201312 l Autor dzieki bardzo, napewno pomoze . zrobilem pierwszy render na wyzszych ustawieniach , ale szyba nie wyszla znowu . bede musial z nia bardzije pokombinowac i nie wzialem do konca waszych wskazowek pod uwage! w nowem temacie pokazuje render , prosze o rady;)))
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto