Kubajaniak Napisano 20 Styczeń 2013 Napisano 20 Styczeń 2013 Hej wszystkim. Jako iż będę miał remont w domu mama poprosiła mnie o zrobienie wizualizacji kuchni. Dopiero zaczynam się uczyć v-ray'a, poza tym jest to pierwsza w moim życiu wizualizacja, więc nie powala. Brakuje kilku rzeczy typu kran, klamki w oknach i inne duperele, więc wrzucam do wipa. Wszystko oprócz zdjęcia za oknem jest moje. A tutaj render: Pozdro
shadowsexpe Napisano 20 Styczeń 2013 Napisano 20 Styczeń 2013 (edytowane) w color mapping włącz sub-piksel mapping i clamp output to się pozbędziesz tych czarnych obwódek na prześwietleniach, jeśli to nie poskutkuje to zmień filtr aa na mniej ostrzący albo dobierz dobrze parametry samego color mapping. Jakoś nie jestem przekonany do takiego ustawienia kadru, w kamerze włącz gues vert bo ci ściana lekko ucieka. Blaty zasadniczo wypuszcza się do przodu jakieś 3-5 cm nie robi się ich równo z powierzchnią frontów meblowych zresztą sam blat też powinien być ciut grubszy. Obrazek za oknem nie pasuje tutaj zupełnie z innej strony na niego pada słońce, chyba lepiej by było za oknem postawić model drzewa dostałbyś fajniejszy efekt światła wpadającego przez liście do środka pomieszczenia . Edytowane 20 Styczeń 2013 przez shadowsexpe literówki ;)
lukasjogabonito Napisano 26 Styczeń 2013 Napisano 26 Styczeń 2013 Utrzymuj kamerę na tej samej wysokości co jej target. Unikniesz efektu walenia się ścian. Domyślnie oczywiście na wys wzroku ludzkiego. Światło fajnie wygląda popracuj nad shaderami szafek i bedzie ok;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się