Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hejo,

 

Hmm... właściwie to nie wiem gdzie powinienem dać ten temat bo łączy on różne rzeczy w sobie, od kwadratowego modelowania po prostą animację i grę. Myślę że WIP będzie ok.

 

Mam takiego oto stworka roboczo nazwanego Faller gdyż jego głównym zadaniem będzie właśnie spadanie.

Czasu jak zwykle posiadam strasznie mało więc nie będzie to zbyt dopracowane. Model low-poly musi być naprawdę low bo całość będzie składana na laptopie, wiekowym. A jest jeszcze parę innych modeli...

Najpierw muszę zrobić postać z animacją pod grę, potem zrobię wersję hi-poly i jakąś małą scenkę do kolekcji na ścianę. ;)

 

Na razie całość gdzieś koło godziny... dwóch. Muszę go jeszcze skończyć malować.

stworek.png

 

 

Oczywiście jest pewien mały problem... otóż przez ostatnie lata zrobiłem z organiki jedną jedyną Skłodowską, która ojjj strasznie marnie wyszła. Więc nie posiadam najmniejszego doświadczenia w owej dziedzinie, a jak na złość, nie dość że muszę zrobić model to jeszcze animacja... 0_o Proszę, doradźcie co zrobić dalej. Jak najlepiej jest go zriggować? Jak spróbowałem bone + skin to całość się dość mocno... rozsypywała, taka guma... dziwne.

3d max.

 

pzdr. Daniel

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

jak dla mnie, fajny koncept postaci (kurteczka daje rade:)). Spodnie może troche za ciemne wyszły - nie widać szczegółów za bardzo. Jestem ciekaw konceptu gry, mógłbyś przybliżyć temat bardziej?

Napisano

xmass idea generalnie jest nad wyraz prosta ponieważ musimy się zmieścić w 3 założeniach:

-mamy bardzo mało czasu, z mojej własnej głupoty, tydzień co w pracy w trybie chodzenia do szkoły daje parę godzin na całość jeśli się nie chce zawalić sprawdzianów (strasznie to przyziemne ale tak jest...),

-słaby sprzęt bo programista mieszka zwykle w internacie i ma tam jedynie starego laptopa,

-wymyślić coś prostego pod każdym względem co można by za jakiś czas rozwinąć i zrobić porządnie bo po co pracować 2 razy.

 

Gra jest pod tytułem "Spadaj"/"Weź spadaj" może dodamy coś jeszcze... Chodzi o to że tą grę musimy wystawić na, moim zdaniem bezsensowną sprzedaż, w szkole. Nauczycielka która nas do tego zmusiła wyprowadza z równowagi wszystkich, niezbyt lubiana. Więc powstał tytuł - Weź spadaj. Wymyśliliśmy grę i od razu mamy reklamę bo już się ludziom w szkole podoba, a nauczycielka myśli że chodzi o spadanie tym ludzikiem... ;] (wiem, perfidne, ale cóż jak mam już popracować to spróbuję zarobić)

 

Koncept: Jest tunel (niekończący się) którym spadamy i mamy omijać przeszkody zbierając złote pieniążki.

tunelgi.gif

 

Tak wiem, to jest aż chamskie, ale podkreślam, nie mamy czasu więc to nawet nie jest speed modeling. Jeśli źle będzie wyglądać komiksowa postać w tym otoczeniu to przemaluję raz dwa texturę całości i będzie (jedna 4k). Proste i szybkie. Dorobię jeszcze jakąś historię na temat tego dlaczego on spada np. jako komiks na początku gry i jest gotowe. :)

 

No i ma się świecić:

stworekglow.jpg

 

pzdr. Daniel

 

 

// poprawię te spodnie oczywiście, widać zresztą że wszystko jest tak 'chlapnięte' na szybko ;) dzięki.

Napisano

Uuu... bajera! :D

Faktycznie lepiej wygląda bez tych wąsów i z różem^^ Teraz widzę też jego alienowatą twarz...

Napisano

Fajny pomysł, tak ogólnie. Ja bym go przerobił na kota (podobny troche), pies by go zepchnął a kotek by łapał myszki spadając w dół;). Ale to tylko mój pomysł:) niczego nie proponuje;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności