Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam Wszystkich

Oto mój reel zrealizowany w Blenderze zawiera prace z 2012 i 2013 roku. Liczę na konstruktywne komentarze oraz wskazówki, co poprawić, co ująć żeby ten filmik spełnił pokładane w nim nadzieje, czyli możliwość znalezienia pracy jako grafik.

Muzyka: Prince of Persia The Two Thrones - Soundtrack #31 (The Plaza - Dark Prince) i Prince of Persia OST # 2 Main Theme

http://www.youtube.com/watch?v=ptKWD34acdE

[ATTACH=CONFIG]89120[/ATTACH]

Edytowane przez SebaWoj86
  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nic porywającego skup się lepiej na jednej a dobrej pracy niż na kilku słabszych. Poza tym co do symulacji drewna wydaje mi się, że kawałki powinny być węższe i powinno ich być więcej poza tym w 0:58 kiedy deska upada na ziemie obruszonymi kawałkami powinny się one ułamać. Co do muru pokruszyć się powinno spoiwo czyli zaprawa przy bezpośrednim uderzeniu 2/3 cegły, które oberwały najmocniej(przy czym tam powinno być mnóstwo suchych drobinek, bo czerwone cegły są z wypalonej gliny) powinny ulec zniszczeniu, a reszta powinna odlecieć kiedy się pokruszy zaprawa.

Napisano

za pół roku zrób następny lepszy... będziesz przynajmniej WIDZIAŁ... jak się rozwijasz.... nie przejmuj się biciem piany przez superwizorów BP*....:)))... każdy krok jest ciężki, ale satysfakcjonujący tylko wtedy gdy zostawia ślad.... powodzenia....!!!!

 

*- bez portfolio

Napisano

Widać, że lubisz to robić, więc rozsądny pracodawca już na tym etapie powinien Cię zatrudnić. Oczywiście na pensję powyżej 2000 nie masz co liczyć, ale widać, że pod czujnym okiem doświadczonego superwisiora może być z Ciebie mocny zawodnik. Niemniej jednak musisz się jeszcze bardzo dużo nauczyć - zwłaszcza jakości. Jeżeli chcesz już zarabiać proponuję Ci najpierw uderzyć do jakiś firm eventowych, gdzie jakość jest wymagana na poziomie podstawowym - wymagana jest raczej szybkość wykonania, więc Cię powinni już z tym co masz zatrudnić. Jeżeli jednak masz inne źródło utrzymania to najlepszym rozwiązaniem byłoby dostać się do jakiegoś studia na staż bezpłatny.

 

Co do samego reela to jest za dużo rzeczy do poprawy żeby je wyliczyć - po prostu technicznie jest na poziomie studyjnego animatika - texturowania brak, shading i oświetlenie losowe, animacja bez jakiejkolwiek korekcji krzywych, dynamika na podstawowych ustawieniach ... jedynie miasto na końcu jakoś się w miarę broni, ale brakuje czegokolwiek ponad ruch kamery o 2% sceny (zakładam że modele są Twoje) ... liczyłem na jakąś eksplozję, meteor itp. ... ale z drugiej strony może lepiej żebyś tego tam nie wstawiał na tym etapie znajomości softu.

 

W skrócie - o ile sam reel jest daleki od profesjonalnego to czuć, że będzie z Ciebie niezły wymiatacz niedługo - jakoś tak czuć tą zabawę przestrzenią, kamerą i czasem - a to jest niejednokrotnie ważniejsze niż sama znajomość programu, która przyjdzie z czasem.

 

Pozdro!

M.

Napisano

Dzięki za komentarze i dobre rady :)

 

Przyznaję muszę się wziąć za jakość bo to leży. Na razie skupię się chyba na jakiejś krótkiej scence i postaram się zrobić to jak najdokładniej. Co do samej pracy to chyba zrobię jak pisał „beny”, postaram się dostać do jakiejś firmy eventowej, chociaż pewnie będę próbował też do jakiegoś studia a nuż ktoś się skusi ;)

 

Pozdrawiam :)

Napisano

Ja bym usunal ten niebieski telefon. Jest zdecydowanie najslabsza czescia reela, a reel jest tak dobry, jak jego najslabsze ogniwo.

Popracuj nad pracą kamery - jest jej za duzo, przekombinowana - az w glowie sie kreci. To jest typowy blad poczatkujacych w 3d - wlecicec kamerą wszedzie gdzie sie da, pokazac ze wszystkich stron na jednym ujeciu - nie ulegaj tej pokusie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności