Jump to content

[3ds max]Kilka kontrolerów w modyfikatorze


Tamyl91

Recommended Posts

Czy da radę przypisać kilka kontrolerów dla pewnej wartości modyfikatora? Przykładowo: tworzę animację pompowania materaca, stworzyłem 2 modele, jeden bez powietrza, drugi napompowany. Dodaję morphera, żeby przemorfować sflaczały materac w drugi napompowany, chciałym jednocześnie, żeby ruch przypominał rzeczywiste pompowanie, zatem potrzebna będzie suma funkcji wsrastającej liniowo i np sinusoidy. Tu pojawia się problem, nie wiem jak dodać 2 controllery do morphera. Wiem, że można przypisać kilka kontrolerów do dowolnego maxowego obiektu poprzez menu Animation, np Pos XYZ + Waveform, mógłbym stworzyć taką kombinację przykładowo do pozycji Z jakiegoś dummy, a potem script controllerem albo przez wire parameters uzależnić moc morpha od pozycji dummy'ego w Z, jednak zastanawiam się czy jest prostszy sposób.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Chodzi mi własnie o to jak dostać się do list controllera tego modyfikatora, bo zaznaczając obiekt materac w motion panelu mam list controller tylko tego obiektu, a nie jego modyfikatorów.

 

A z tym matematycznym "niewiadomo czym" chodziło mi tylko o to, by obiekt pompował się tak jak przy naciskaniu nożnej pompki, czyli pulsacyjnie, chwila pompowania i chwila przerwy.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy