Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Po kilku latach obecności na forum i komentowaniu kolegów, wrzucam swoje prace aby samemu zostać skrytykowanym:).

A tak na serio to przyszedł czas na prezentację własnych dokonań. Na pierwszy ogień wrzucam wizualizacje wykonaną dla kolegi po fachu z biura GWA z Olesna. Projekt domku letniskowego zlokalizowanego w ...lesie, a raczej na jego skraju. Domek niewielki, ale i tak jak na wyprawy na grzyby spełnił oczekiwania klienta. Nie wnikam w same opracowanie projektowe, gdyż tak jak wspominałem wcześniej, nie jest mojego autorstwa.

 

Proszę o słowa konstruktywnej krytyki, która przyda się w dalszych pracach i w rozwoju warsztatu.

 

soft: max, vray, multiscatter, ps

render lwf

modele: drzewka every, ludziki vizpeople

 

modii3dagwdomek0000.jpg

 

modii3dagwdomek0001.jpg

 

modii3dagwdomek0002.jpg

 

nie mogłem się powstrzymać i nie zrobić fragmentu dojazdu :)

modii3dagwdomek0003.jpg

 

 

 

[ATTACH=CONFIG]89229[/ATTACH]

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajne klimatyczne takie troszkę bajkowe. Z rzeczy które rzucaj się w oczy za mocny bump na deskach który obity jest dom, czym robiłeś poszycie dachowe bo na drugim ujęciu wychodzi bardzo płaskie, na trzecim trochę nierealistycznie wygląda przejście pomiędzy dojazdem a płytami i trawnikiem takie równo ucięte pod linijkę. Dojazd jest naprawdę świetny imo krawężniki jakieś cienkie i to tło za lasem na pierwszym planiemasz mocne słonce a tam w tle to jest pożar czy zachód ;)

Napisano

Bardzo fajna textura podjazdu, podziel się! :P

 

A tak na serio, to oprócz szczegółów wymienionych przez shadow'a, to ja bym się uczepił sterylności dachu - na 3 obrazku wygląda jak jednolity, szary kolorek, bez refleksów, nawet na oknie dachowym...

Napisano

Koledzy mnie ubiegli ;) Ogólnie miły klimat mają te ujęcia jedyne w czym ja się gubię patrząc na nie to jest światło w scenach i światło w tle jakbyś miał to nie za bardzo ze sobą zgrane ;)

Napisano

Cześć.

 

Dzięki za dobre słowo :)

 

shadowsexpe:

Bump faktycznie za ostry, ale już nie miałem czasu na przerenderowanie i już taki został. Dach faktycznie płaski ale jak wyżej. Troszkę za bardzo zaufałem skryptom :) W sumie do domku działał ok, a na nim się zrypał i nie zwróciłem uwagi. Sam skrypt bardzo fajny, strasznie ułatwia pracę ( jeśli się będzie pamiętało o kilku ustawieniach :) )

AvizStudioTools_ATiles

http://www.avizstudio.com/tools/atiles/

Lwia część krawężnika schowała się pod displem..będę pamiętał o nich :) Z resztą jak teraz na to patrzę to są zbyt sterylne i tak naprawdę obyło by się bez nich do samego podjazdu.

Tło w zamyśle autora miało być klimatyczne...nie zwracałem do końca uwagi na kierunki... możemy uznać iż las płonie :)

 

Q'bot:

Dzięki. Textura to jakiś dirtroad z cgtextures.com tylko że jako stamp do szopa, puppet warp (unwrap i malowane) + mapa displa na tej samej teksturze. Dach faktycznie płaski :), ale to jak już opisałem wyżej chciałem pójść na łatwiznę.

 

kondzieusz:

Right :), bardziej mi zależało na klimacie niż na takich duperelach jak kierunki padania światła ;) A tak na serio, dzięki za uwagi, przy następnym modelu to poprawię.

 

szczawik:

Spytam się kolegi czy mogę wrzucić rysunki. Na razie odsyłam do jego pracowni...domek na pewno można sobie pooglądać

gwa

..powinny być także i rzuty. Sam detal chyba nie jest skomplikowany..konstrukcja stalowa, strop gęstożebrowy teriva. Do wyboru :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności