Jump to content

kondzieusz

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

kondzieusz last won the day on March 16 2013

kondzieusz had the most liked content!

Community Reputation

25 Excellent

About kondzieusz

  • Rank
    Banned

City (optional)

  • Miasto
    Perth\Warszawa
  1. fakkir przystopuj troszkę wchodzisz na forum straszysz ludzi moderatorem ;) jak na swiezynke przystało jesteś bardzo groźny, minusy które ktoś dostaje świadczą tylko o tym że się ktoś nie zgadza z daną wypowiedzią a przykład podany przez ciebie akurat nie dziwie się że ktoś wstawił minusy mi np ta wizualizacja w ogóle sie nie podoba a do ronen bekerman jeszcze jej troszkę brakuje. Nie mówiąc już że atakujesz cały czas osobę która ci od początku służyła radami i nie reagowała na twoje akcje dopóki nie zacząłeś prowadzić jakiejś osobistej krucjaty było trzeba atakować tego kto się do ciebie czepił. "Odrobinę abstrahuje kolega od układu odniesienia"
  2. Po pierwsze nie kieruj się widokiem spod viewport ne oddaje on w najmniejszym stopniu dziłania swiateł vray ani nie ma nic wspólnego z ustawieniami samego rendera ogólnie opcje wyświetlania realistic można przełączyć na shaded obciąża tylko niepotrzebnie kartę graficzna. Daj ustawiania vraya jakie masz w tej scenie
  3. Krystof 1. Nie napisałem że stryktura atomowa czy stan skupienie nie mają wpływu na zachowanie światła ;) 2. Wywód twój od samego początku jest bezsensowny bo zasadniczo renderery wykorzystują ray tracing (śledzenie promieni)rray castin ( mocno uproszczona metoda ray tracingu), global illumination (photon mapping, radiosity) nie wspominając już o wykorzystaniu kolejnych zachowań fizycznych światła jak caustic czy area shadows. Pokaz choć jedna z powyżej wymienionych metod które nie są oparte na świetle i jego zachowaniu A tak abstrahując od wszystkiego kolega by zauważył że pisze cały czas do KOBIETY(autorka wątku) stosując formę on Co do samego ujęcia czy przed oknem masz ustawione vraylight z opcja skyportal + simple? ogólnie nie napisałaś jak oświetlasz tą scenę ;)
  4. Krystof przepraszam cię ale właśnie po przeczytaniu początku twojego posta doktorat misie zwinął w kieszeni z pustego śmiechu, światło jako drugorzędną sprawa przepraszam ale chyba nie uczono kolegi optyki twoje śliczne i cudowne shadery opierają się w całości na zasadach fizyczności światła to tylko dzięki zachowaniu światła możesz określać wartości zachowań danego materiału tego czy będzie błyszczący, porowaty matowy itp. Scena źle oświetlona nie uwydatni jakości shaderów wręcz popsuje cały ich kunszt i nie poprawisz tego żadną postprodukcja. Co do szumów to w fotografii zasadniczo jest to niepożądany efekt i wiekszosc fotografów stara się go niwelować( chyba że szum jest afektem z góry celowo zamierzonym ) nawet właśnie postprodukcja, jest to typowa aberacja układów optycznych analogowych z która nie masz w najmniejszym stopniu do czynienia przy stosowaniu kamery np vray U autorki wątku zapewne przyczyna leży w niskich parametrach ustawień samego renderera jak także w niskich subdividach materiałów jak także światła tak przez ciebie traktowanego drugoplanowo. Dosyć często nawet przy shaderach i rendererze ustawionych na wysokie parametry występują szumy i to właśnie wywołane niskim parametrem subdivids w źródłach światła do podglądów można stosować subdivid na poziomie 3-9 natomiast do końcowych prac warto jeśli pozwala nam na to sprzęt i czas otrzymania rendera subdividy podciągnąć w świetle nawet do 40 dobre efekty osiąga sie już w przedziale 16-24
  5. Jak dla mnie troszkę tu za dużo matowych elementów szczególnie podłoga mogła by być w ten sposób ładniej wyeksponowana ;) shadowsexpe Ta wiedza skomasowana o ao tez się przyda ;)
  6. Plasti chyba jesteś przeczulony albo masz coś chłopie na sumieniu ;) ja powiedziałem że jeśli drzewka nie są twoje to napisz to bo ogólnie są one mało ciekawe i będzie wiadomo jak kolekcje omijać i na co kasy nie wyrzucać w błoto Karkosik bardzo sympatyczny renderek tylko autko trochę za czyste jak na lokacje w jakiej stoi
  7. Plasti czego to ma byc test ? Modeli drzewek z jakiejś wszech dostępnej kolekcji czy może to są własne modele jeśli tak to zrób coś z materiałem pni drzew są koszmarne nie prawdziwe. Natomiast jeśli model nie są twoje to napisz co to za kolekcja co by się człowiek w przyszłości nie naciął ;)
  8. Koledzy mnie ubiegli ;) Ogólnie miły klimat mają te ujęcia jedyne w czym ja się gubię patrząc na nie to jest światło w scenach i światło w tle jakbyś miał to nie za bardzo ze sobą zgrane ;)
  9. Czy to jest wrocławska produkcja made in Dom Dewelopment. bo znajomie mi te plany wyglądają . Jeśli to jest to to już widziałem patent ze skasowanym przedpokojem tylko że tam równocześnie wywalono ścianę pomiędzy sypialnia i kuchnia zostawiając tylko słupek z pionami To rozwiązanie shedowsa jest o wiele bardziej sensowne, nie mówiąc już że jak by mi ktoś wygospodarował o 4mkw większą łazienkę to bym był bardzo wdzięczny szczególnie że cena tego jest przeniesienie drzwi na nie funkcjonalna ścianę
  10. piko84 chłopie wszedłeś tu wczoraj na ten watek i zaczęło się kołtuństwo a raczysz komuś zarzucać pieniactwo i brak meteorytyki, szczerze mówiąc dokąd się nie pojawiłeś było jak najbardziej merytorycznie dziwiło mi nawet że autor wcale nie bronił projektu na siłę a odpowiedź na to co napisał Stormwind jest na pewno merytoryczna. Podpisałeś się pod tym bo ktoś wypunktował co mu nie leży bo się na tym znasz czy dlatego że nie lubisz autora? Bardzo ciekawe jak na kogoś kto się tak a nie inaczej zachował na własnym wątku. Shadowsexpe za mało ci się odbija w oknie mogło by mocniej, ale podejrzewam z tego co pisałeś że zapewne nie będziesz wracał już do tych wizualizacji przyj do przodu z tym projektem ;)
  11. Ogólnie wizualizacje bardzo fajne może czasami zieleń troszkę zbyt monotonna multiscatter daje ci naprawdę olbrzymie możliwości w w tworzeniu różnorodności danego obiektu chociażby przez skalowanie, obracanie tu czasami tego nie za bardzo widać, warto tez używać paintera od multiscattera efekty są jeszcze ciekawsze. Czy naprawdę nadal modna jest ta sinawa poświata w wizualizacjach ?
  12. Nie przesadzaj z tym pianiem nad C4D i jej stabilnością od siedmiu lat na niej pracuje i też potrafi się wywalić w najmniej oczekiwanym momencie jak reszta programów 3D. To prawda że jest bardziej przyjazna od maxa dla użytkownika szczególnie interfejsowo. Jedyny i niezaprzeczalny jej atut nie wiadomo jak długo że nie należy do stajni Autodesk ;) I w tym jest nadzieja ;) dla rynku 3D
  13. Jestem pod tym względem totalnym nowicjuszem zawsze robiłem jakieś korekty w corelu jak dla mnie ten tutorial jest świetnym materiałem do nauki photoshopa. Także bardo dziękuje autorowi za zrobienie tego tutka i umieszczenie go na forum ;)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy