Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość miaziu
Napisano

Od pewnego czasu tworze gre na unity noi przyszla potrzeba aby zrobić postać do gry.problem polega na tym że nie umie połączyć szkieletu z modelem postaci na 3d maxie tak aby caly model postaci podażał za szkieletem.Najlepiej jakby ktoś wytłumaczył mi to krok po kroku jak to zrobic gdyż dopiero co zaczynam przygode z tym programem.

jeszcze jedno pytanie jak ten cały model ze szkeletem i animacją np.chodzenia wyexsportować do unity tak aby animacja chodzenia postaci w unity byla taka sama jak animacja która zrobiłem w 3d maxie.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Modyfikator skin, jeśli nie wiesz jak działa znajdź w helpie 3d maxa, jest tam wszystko ładnie opisane. A co do eksportu animacji to ja osobiście nigdy tego nie robiłem wiec nie wiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności