Napisano 17 Sierpień 200420 l moja pierwsza poważniejsza praca (wg jakiegoś tam tutorialka co jest na sieci) pod maxem, wogóle niewyszło to tak jak miało być ale jestem jeszcze za słaby - mam nadzieje że ocenicie tego złoma napiszecie swoje uwagi , zastrzeżenia etc. i czy wogóli warto nad tym porobić czy wyrzucić na złom.... i na koniec siatka marnej jakości ale niewiedziałem jak to sie robi : dzięki dla ziomków z forum max'a za pomoc bo z tym brazilem to była taka jazda ze niemogłem nic zkumać...
Napisano 17 Sierpień 200420 l no ja widze kupe błedów .... zderzak,klapa bagażnika,opony za kanciate i brak zaokraglen,ujscia filtra na masce to zbytnio tez nie wyszly ..... ogolnie masa poprawek sie szykuje .... no zobaczymy co z tego bedzie hmmm ale pracuj i tak przyda ci sie umiejetnosc korygowania błedow w siatce ...
Napisano 17 Sierpień 200420 l wiesz tu lezy topologia siatki i to bardzo mocno. poogladaj siatki jakis dobrze zrobionych modeli.a i tak powaznie ja bym tego ni poprawial tylko zaczol od nowa tylko podrodze wszystko przemyslal.a poznaj dobrze jak dziala subdivision bo to podstawa. ups. subdivision znaczy w maxie meshsmooth czy jakos tak :)
Napisano 17 Sierpień 200420 l Autor a z tym wlotem na masce to o co chodzi??? o to że jest za głęboki, czy jaki?
Napisano 17 Sierpień 200420 l Autor NO co jest moja pierwsza praca a wy nawet komentarze nienapiszecie ?
Napisano 17 Sierpień 200420 l Nie chce być niemiły, ale ja na Twoim miejscu nie chciałbym żeby ktoś to komentował. sorki.
Napisano 17 Sierpień 200420 l bzyq ma racje lepiej zrob go od nowa .... jezeli nik nie pisze to moze sa tak zachwyceni ze niewiedzą co powiedziec ;)
Napisano 17 Sierpień 200420 l ale co tu komantowac ?? ze niewyglada to dobrze a reszte powinienes widziec sam. wazne zebys widzial swoje bledy a nie takie juz standardowe dziwne pytanie pokazcie gdzie są bledy, bo i tak trzeba by bylo zaznaczyc calosc na czerwono.a tego tutka to chyba slabo przerobiles moze przerob jeszcze kilka. a i jeszcze taka jedna rada przy modelowaniu samochodow itp. wazna jest dokladnosc gladkosc
Napisano 17 Sierpień 200420 l Jak na muj gust nie jest żle... Troche to jesszcze nie dopracowane ale to w koncu wip !!! Obrazek skasowany :)
Napisano 17 Sierpień 200420 l Wiesz powiem Ci tak ..skoro sobie nie radzisz to zrob tak zrob go po swojemu a niejakas kopie tego co juz ktos zaprojektowal wiesz u mnie w dzielnicy LEYTON STONE wiedzilem pare lotusow i wiesz niewarto go kopiowac ..zrob cos poswojemu a nazwij go rowniez tak jak tobie sie wydaje najlepiej ...pozdrowienia ...i uszy do gO:)ry
Napisano 17 Sierpień 200420 l nie, chodzilo mi o obrazek, ktory zamiescil *Dark Hunter*. Ale juz go wywalił.
Napisano 17 Sierpień 200420 l przypominam o regulaminie. wulgaryzmy i chamstwo nie bedzie tolerowane.
Napisano 17 Sierpień 200420 l Autor popracowałem nad klapą od bagażnika trochu i wygląda to tak : dało to coś ?
Napisano 17 Sierpień 200420 l Ciekaw jestem ile czasu nad tym spedziłeś nad modelowaniem????Precyzja mile widziana ,bo na razie to jej trochę za mało.Nie spiesz się.
Napisano 18 Sierpień 200420 l Autor a niech ktos mi powie od czego są te kropki w maxie (screen - żółte )??
Napisano 18 Sierpień 200420 l Bardzo lubię Lotus'y...i wchodząc w ten topic...bardzo chciałem zobaczyć fajny model..., twój trochę odbiega od tego co chciałem zobaczyć...ale pojęcie masz o modelowaniu...więc jeszcze wszystko idzie poprawić...żeby nabrał...poprawnego kształu... Życzę ci owocnej pracy...:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto