superkb Napisano 6 Luty 2013 Share Napisano 6 Luty 2013 Witam, mam pytanie: potrzebuje zrobic animacje interaktywna odcinka drogi dlugiego na 20km z wszelkimi obiektami jak mosty etc, w której będą dwa widoki. najlepiej by to wszysytko bylo w formie jednej aplikacji. skladowe to symulacja jazdy samochodem po tej drodze, gdzie mamy wplyw na predkosc jazdy badz suwakiem ustalamy w którym miejscu trasy jestesmy etc , a druga skladowa to widok z lotu ptaka w ktorej moglibysmy swobodnie za pomoca strzalek i myszki operowac w tej przestrzeni - dosłownie jak w grze. i tu moje pytanie? w czym najp[rosciej to wykonać? chodzi mi o fizyke? jakosc nie ma wiekszego znaczenia, zalezy mi zeby to bylo proste i latwe w wykonaniu. modeluje glownie w maxie cadzie i ztym nie bedzie problemu - model wykonam natomiast jesli chodzi o fizyke to flash w miare. jednak w 3d flasu nie operowalem jeszcze. co polecacie do wykonania takiego , w pewnym sensie spaceru? widzialem podobną realizacje i zauwazylem ze skompilowana byla co prawda csharpie natomiast wygladalo mi to jakby z jakiegos gotowca poszlo do tworzenia "domowych" gier. (przyciski typu fire;) ) mozecie mi cos polecic? najlepiej zeby dalo sie do trego uzyc modelu z cada badz z maxa. ogarnac szybko uda mi sie wiele rzeczy ale oczywiscie nie ograniczen. mam na to miesiąc pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 6 Luty 2013 Share Napisano 6 Luty 2013 myślę że jedyną opcją jest UNITY, i np wypalanie AO i światła do tekstur by było to interaktywne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
superkb Napisano 6 Luty 2013 Autor Share Napisano 6 Luty 2013 dzięki za odpowiedz! UNITY - nie znam przygladne sie mu, bede w stanie ogarnac go w ten czas przy ostrej pracy? - tak jak mowie - jakosc nie ma znaczenia - w zasadzie nie musi byc nawet cieni rzuconych , widzialem inne okreslane jako wlasciwe - i byl to czysty model z prostymi teksturkami drogi i zieleni i ogolnie proste teksturowanie obiektow mijanych po drodze. bardziej wazne bylo dokladnosc modelu jak i samo dzialanie fizyki. model powierzchni mam od nich - zarowno projektowany jak i instniejacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubajaniak Napisano 6 Luty 2013 Share Napisano 6 Luty 2013 Możesz sobie zobaczyć tą grę jako przykład, wymaga zainstalowanego unity player http://www.gamevial.com/playgames.php?game=flylikeabird3&language=pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
superkb Napisano 6 Luty 2013 Autor Share Napisano 6 Luty 2013 Możesz sobie zobaczyć tą grę jako przykład, wymaga zainstalowanego unity player http://www.gamevial.com/playgames.php?game=flylikeabird3&language=pl grafika az za dosc dobra wiec nie ma problemu, wszystko fajnie pracuje - przyklad który mi pokazywano byl naprawde prymitywny graficznie - i wlasnie skojarzylem ze byl robiony w unity. nic zaczynam ogarniac unity, moze ktos polecic skad moge wziac tutoriale wlasnie pod moj projekt , tzn najbardziej zblizone do niego? cchoc za pewne na poczatek ogolne trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
superkb Napisano 13 Luty 2013 Autor Share Napisano 13 Luty 2013 dzięki wam za informacje o unity. Program dokładnie trafia w moje oczekiwania. ps. potrzebował będe korepetytora moze byc via skype , nauka na bierzącym projekcie. Jak ktoś chętny lub znacie kogoś to prosiłbym o PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się