Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ostatni mało co mi wychodzi w 3ds max i postanowiłem powalczyć z jakimś samochodzem i doprowadzić ten projekt do końca. Jak widac na modelu sa falujące linnie ale to naprawie.

a>audir8u.jpg

Edytowane przez Frycek1994

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mi się zdaje albo całe nadkole sie krzywi? pokaż jakieś siatki i więcej zdjęć bo mało widać.

Napisano

Jest git, możesz zacząć renderować :-D ...a tak bardziej poważnie, chociaż ja się nie znam bo jestem ze wsi, ale z tego co mi wiadomo to samochody modeluje się zaczynając od całej bryły, a potem karoserię tnie się na poszczególne części. Dlatego też nie zaczynałbym w ten sposób.

 

Pozdrawiam,

Niedźwiedź

Napisano

Witam,

proszę zmienić nazwę tematu na zgodną z regulaminem działu WIP. Nazwę tematu możesz zmienić edytując pierwszy POST. Edycja -> Wyślij (Zaawansowane).

Napisano
  gnacik napisał:
Jest git, możesz zacząć renderować :-D ...a tak bardziej poważnie, chociaż ja się nie znam bo jestem ze wsi, ale z tego co mi wiadomo to samochody modeluje się zaczynając od całej bryły, a potem karoserię tnie się na poszczególne części. Dlatego też nie zaczynałbym w ten sposób.

 

Pozdrawiam,

Niedźwiedź

 

akurat się nie zgodzę. ja moje ferrari też zacząłem od bryły i teraz uważam to za błąd

 

następnym razem jak będę robił to będę się opierał na zrobieniu małego plana i potem edge extrude z shiftem

 

może to tylko moje zdanie, ale tak mi najwygodniej;d

Napisano

DrRambo: Pomodelujesz coś kiedyś z większym detalem i zawiłościami designerskimi i szybko zobaczysz, że modelowanie od ogólnej bryły jest najlepszym wyjściem :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności