Napisano 6 Luty 201312 l Ostatni mało co mi wychodzi w 3ds max i postanowiłem powalczyć z jakimś samochodzem i doprowadzić ten projekt do końca. Jak widac na modelu sa falujące linnie ale to naprawie. Edytowane 7 Luty 201312 l przez Frycek1994
Napisano 6 Luty 201312 l mi się zdaje albo całe nadkole sie krzywi? pokaż jakieś siatki i więcej zdjęć bo mało widać.
Napisano 7 Luty 201312 l Jest git, możesz zacząć renderować :-D ...a tak bardziej poważnie, chociaż ja się nie znam bo jestem ze wsi, ale z tego co mi wiadomo to samochody modeluje się zaczynając od całej bryły, a potem karoserię tnie się na poszczególne części. Dlatego też nie zaczynałbym w ten sposób. Pozdrawiam, Niedźwiedź
Napisano 7 Luty 201312 l Witam, proszę zmienić nazwę tematu na zgodną z regulaminem działu WIP. Nazwę tematu możesz zmienić edytując pierwszy POST. Edycja -> Wyślij (Zaawansowane).
Napisano 8 Luty 201312 l gnacik napisał: Jest git, możesz zacząć renderować :-D ...a tak bardziej poważnie, chociaż ja się nie znam bo jestem ze wsi, ale z tego co mi wiadomo to samochody modeluje się zaczynając od całej bryły, a potem karoserię tnie się na poszczególne części. Dlatego też nie zaczynałbym w ten sposób. Pozdrawiam, Niedźwiedź akurat się nie zgodzę. ja moje ferrari też zacząłem od bryły i teraz uważam to za błąd następnym razem jak będę robił to będę się opierał na zrobieniu małego plana i potem edge extrude z shiftem może to tylko moje zdanie, ale tak mi najwygodniej;d
Napisano 8 Luty 201312 l DrRambo: Pomodelujesz coś kiedyś z większym detalem i zawiłościami designerskimi i szybko zobaczysz, że modelowanie od ogólnej bryły jest najlepszym wyjściem :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto