Napisano 12 Luty 201312 l Bardzo ciekawy projekt, który warto zapisać sobie w "ulubionych" stworzył Ivan Malopinsky. Każdy pracujący w branży gier, 3D bardzo często musi dokonywać konwersji plików 3D. Często jest to problematyczne tym bardziej, że nie ma uniwersalnych narzędzi do tego. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2788
Napisano 13 Luty 201312 l Jak dla mnie to raczej mało przydatne bo i tak w większości przypadków trzeba jeszcze wiedzieć co i jak zaznaczyś w importerze i eksporterze. Bez głębszego guglania się nie obejdzie. Czekam na Alembic.
Napisano 13 Luty 201312 l imo useless, pelo jakichs dziwnych formatow, pomiedzy ktorymi i tak "No path found.", a brak wrecz podstawowych formatow CADow.
Napisano 13 Luty 201312 l I blender według tego gościa chyba nie istnieje. Poza nieszczęsnym fbx'em obsługiwanych importerów/exportetów jest pełno. Bez ściągania dodatkowych skryptów grubo ponad 20 formatów.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto