Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Swego czasu dużo siedziałem nad z-brushem (zanim zacząłem działać w 3DS Maxie) i postanowiłem ostatnio do niego wrócić, chciałbym udokumentować moje postępy i prosić o konstruktywną krytykę.

 

Używam Zbrush 4R4, rendery w Keyshocie.

 

Jako pierwszy idzie mój dzisiejszy sculpt treningowy.

Mój workflow zaczyna się od rzeźbienia z kuli dynamesh, bez base mesh.

 

untitled_5.jpg

 

 

untitled_6.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Niepotrzebnie bawisz się w rendery, jak sam sculpt ma dużo braków - na tym etapie wystarczy podgląd z viewportu, zwłaszcza że na tych renderach ciężko odczytać bryłę.

 

Dziwne rzeczy dzieją się z łukami brwiowymi+policzkami(render utrudnia mi interpretację), potylicą(nie ten kształt wg mnie, mniej spiczasty powinien być), czołem(chyba zbyt cofnięte), rzuchwą (za szeroka) i kośćmi jarzmowymi(za mało uwydatnione).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności