Jump to content

Teczka 3D: Turismo


Turismo

Recommended Posts

Swego czasu dużo siedziałem nad z-brushem (zanim zacząłem działać w 3DS Maxie) i postanowiłem ostatnio do niego wrócić, chciałbym udokumentować moje postępy i prosić o konstruktywną krytykę.

 

Używam Zbrush 4R4, rendery w Keyshocie.

 

Jako pierwszy idzie mój dzisiejszy sculpt treningowy.

Mój workflow zaczyna się od rzeźbienia z kuli dynamesh, bez base mesh.

 

untitled_5.jpg

 

 

untitled_6.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Niepotrzebnie bawisz się w rendery, jak sam sculpt ma dużo braków - na tym etapie wystarczy podgląd z viewportu, zwłaszcza że na tych renderach ciężko odczytać bryłę.

 

Dziwne rzeczy dzieją się z łukami brwiowymi+policzkami(render utrudnia mi interpretację), potylicą(nie ten kształt wg mnie, mniej spiczasty powinien być), czołem(chyba zbyt cofnięte), rzuchwą (za szeroka) i kośćmi jarzmowymi(za mało uwydatnione).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy