Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Swego czasu dużo siedziałem nad z-brushem (zanim zacząłem działać w 3DS Maxie) i postanowiłem ostatnio do niego wrócić, chciałbym udokumentować moje postępy i prosić o konstruktywną krytykę.

 

Używam Zbrush 4R4, rendery w Keyshocie.

 

Jako pierwszy idzie mój dzisiejszy sculpt treningowy.

Mój workflow zaczyna się od rzeźbienia z kuli dynamesh, bez base mesh.

 

untitled_5.jpg

 

 

untitled_6.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Niepotrzebnie bawisz się w rendery, jak sam sculpt ma dużo braków - na tym etapie wystarczy podgląd z viewportu, zwłaszcza że na tych renderach ciężko odczytać bryłę.

 

Dziwne rzeczy dzieją się z łukami brwiowymi+policzkami(render utrudnia mi interpretację), potylicą(nie ten kształt wg mnie, mniej spiczasty powinien być), czołem(chyba zbyt cofnięte), rzuchwą (za szeroka) i kośćmi jarzmowymi(za mało uwydatnione).

Napisano
Kolega chcial napisac bys sie nie zniechecał i pracował dalej :).

No to przedewszystkim ;) czekam na kolejne etapy z niecierpliwością.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności