Napisano 13 Luty 201312 l Swego czasu dużo siedziałem nad z-brushem (zanim zacząłem działać w 3DS Maxie) i postanowiłem ostatnio do niego wrócić, chciałbym udokumentować moje postępy i prosić o konstruktywną krytykę. Używam Zbrush 4R4, rendery w Keyshocie. Jako pierwszy idzie mój dzisiejszy sculpt treningowy. Mój workflow zaczyna się od rzeźbienia z kuli dynamesh, bez base mesh.
Napisano 13 Luty 201312 l Niepotrzebnie bawisz się w rendery, jak sam sculpt ma dużo braków - na tym etapie wystarczy podgląd z viewportu, zwłaszcza że na tych renderach ciężko odczytać bryłę. Dziwne rzeczy dzieją się z łukami brwiowymi+policzkami(render utrudnia mi interpretację), potylicą(nie ten kształt wg mnie, mniej spiczasty powinien być), czołem(chyba zbyt cofnięte), rzuchwą (za szeroka) i kośćmi jarzmowymi(za mało uwydatnione).
Napisano 15 Luty 201312 l Kolega chcial napisac bys sie nie zniechecał i pracował dalej :). No to przedewszystkim ;) czekam na kolejne etapy z niecierpliwością.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto