Turismo Napisano 13 Luty 2013 Napisano 13 Luty 2013 Swego czasu dużo siedziałem nad z-brushem (zanim zacząłem działać w 3DS Maxie) i postanowiłem ostatnio do niego wrócić, chciałbym udokumentować moje postępy i prosić o konstruktywną krytykę. Używam Zbrush 4R4, rendery w Keyshocie. Jako pierwszy idzie mój dzisiejszy sculpt treningowy. Mój workflow zaczyna się od rzeźbienia z kuli dynamesh, bez base mesh.
Charlie_89 Napisano 13 Luty 2013 Napisano 13 Luty 2013 Niepotrzebnie bawisz się w rendery, jak sam sculpt ma dużo braków - na tym etapie wystarczy podgląd z viewportu, zwłaszcza że na tych renderach ciężko odczytać bryłę. Dziwne rzeczy dzieją się z łukami brwiowymi+policzkami(render utrudnia mi interpretację), potylicą(nie ten kształt wg mnie, mniej spiczasty powinien być), czołem(chyba zbyt cofnięte), rzuchwą (za szeroka) i kośćmi jarzmowymi(za mało uwydatnione).
Sebazx6r Napisano 13 Luty 2013 Napisano 13 Luty 2013 Kolega chcial napisac bys sie nie zniechecał i pracował dalej :).
Charlie_89 Napisano 15 Luty 2013 Napisano 15 Luty 2013 Kolega chcial napisac bys sie nie zniechecał i pracował dalej :). No to przedewszystkim ;) czekam na kolejne etapy z niecierpliwością.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się