Gość dominik lukass Napisano 15 Luty 2013 Napisano 15 Luty 2013 Witam, mam problem z teksturami na budynku wykonanego z box-ów. Budynek składa się w większości z samych box-ów. Przyjmijmy sytuację że chcę dodać teksturę np. concrete na wszystkie cztery ściany box-a. Tekstura wychodzi zamazana. Nie potrafię poprawnie dopasować jej wielkości. Tak samo w przypadku tekstury ground, ziemia wygląda jak coś w stylu pomazania farbą. Którego narzędzia użyć i jakie parametry należy zmieniać aby idealnie dopasować tę teksturę? Pozdrawiam.
Blesik Napisano 15 Luty 2013 Napisano 15 Luty 2013 użyj modifikatora uvw mapping i zaznacz opcje real-word map size
Miłosz3ds Napisano 15 Luty 2013 Napisano 15 Luty 2013 Użyj najprostszego mapowania, czyli UVW Map. Wybierz tryb mapowania box - jeżeli ten budynek jest złożony z samych boxów, powinno działać idealnie. Potem możesz manipulować albo gizmem (skalowanie) albo manipulować Length/Width/Height w celu dopasowania wielkości. Pamiętaj o tym, żeby te wartości były proporcjonalne do siebie!
marlenaj Napisano 14 Lipiec 2015 Napisano 14 Lipiec 2015 Mam chyba podobny problem. Chcę zmniejszyć i dopasować mapę cegieł na ścianie, używając suwaków u,v,wtile w modyfikatorze uvwmap, efekt jest taki,że cegły nierówno się dopasowują i wygląda to nienaturalnie. Ma ktoś jakis sposób?
bolitic Napisano 14 Lipiec 2015 Napisano 14 Lipiec 2015 marlenaj: poczytaj w googlu o "tiled textures". EDIT: tu masz przyklad:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się