Skocz do zawartości

Teksturowanie. Dopasowanie wielkości tekstur. UVW Unwrap?


Gość dominik lukass

Rekomendowane odpowiedzi

Gość dominik lukass

Witam, mam problem z teksturami na budynku wykonanego z box-ów. Budynek składa się w większości z samych box-ów. Przyjmijmy sytuację że chcę dodać teksturę np. concrete na wszystkie cztery ściany box-a. Tekstura wychodzi zamazana. Nie potrafię poprawnie dopasować jej wielkości. Tak samo w przypadku tekstury ground, ziemia wygląda jak coś w stylu pomazania farbą.

 

Którego narzędzia użyć i jakie parametry należy zmieniać aby idealnie dopasować tę teksturę?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Użyj najprostszego mapowania, czyli UVW Map. Wybierz tryb mapowania box - jeżeli ten budynek jest złożony z samych boxów, powinno działać idealnie. Potem możesz manipulować albo gizmem (skalowanie) albo manipulować Length/Width/Height w celu dopasowania wielkości. Pamiętaj o tym, żeby te wartości były proporcjonalne do siebie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam chyba podobny problem. Chcę zmniejszyć i dopasować mapę cegieł na ścianie, używając suwaków u,v,wtile w modyfikatorze uvwmap, efekt jest taki,że cegły nierówno się dopasowują i wygląda to nienaturalnie. Ma ktoś jakis sposób?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności