Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam problem z teksturami na budynku wykonanego z box-ów. Budynek składa się w większości z samych box-ów. Przyjmijmy sytuację że chcę dodać teksturę np. concrete na wszystkie cztery ściany box-a. Tekstura wychodzi zamazana. Nie potrafię poprawnie dopasować jej wielkości. Tak samo w przypadku tekstury ground, ziemia wygląda jak coś w stylu pomazania farbą.

 

Którego narzędzia użyć i jakie parametry należy zmieniać aby idealnie dopasować tę teksturę?

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Użyj najprostszego mapowania, czyli UVW Map. Wybierz tryb mapowania box - jeżeli ten budynek jest złożony z samych boxów, powinno działać idealnie. Potem możesz manipulować albo gizmem (skalowanie) albo manipulować Length/Width/Height w celu dopasowania wielkości. Pamiętaj o tym, żeby te wartości były proporcjonalne do siebie!

Napisano

Mam chyba podobny problem. Chcę zmniejszyć i dopasować mapę cegieł na ścianie, używając suwaków u,v,wtile w modyfikatorze uvwmap, efekt jest taki,że cegły nierówno się dopasowują i wygląda to nienaturalnie. Ma ktoś jakis sposób?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności