Napisano 20 Luty 201312 l Witam mam taki problem pewnie prosty ale nie umiem sobie z nim poradzić a więć np. zrobiłem cuba i wyciąłem jedną ze ścian i chciałem zrobić nadole np panele po bokach sciany mogły by być czerwone ale jak robie make editable później zaznaczenie polygonów to i tak jak zaznacze to wszystko ma ten sam materiał ;/ pomocy
Napisano 20 Luty 201312 l Aby móc przypisywać do określonych polygonów materiał, musisz je zaznaczyć i zrobić selekcję: Select-Set selection i wtedy do różnych selekcji przypisujesz różne materiały.
Napisano 20 Luty 201312 l Autor nie działa ;// proszę zobacz nagrałem film żeby było łatwiej ocenić może teraz. http://www33.zippyshare.com/v/32096254/file.html
Napisano 20 Luty 201312 l http://www.youtube.com/watch?v=bceRoV193So W przypadku jak masz kilka polygonów mozesz wybierac je ręcznie, jak bedziesz mieć wiecej myślę, ze lepiej robić sobie selekcje za pomocą Set selection.
Napisano 20 Luty 201312 l Autor Sprawdziłem coś i mianowicie doszedłem do wniosku że gdy robie render w domyślnym silniku C4D to nie ma z tym najmniejszych problemów, natomiast przy Vray-u tak się dziej może jest za to jakaś opcja za to odpowiedzialna ?
Napisano 20 Luty 201312 l To chyba błąd vraya for c4d. Musisz mieć 2 materiały. Jeden ogólny plus drugi na selekcję. Inaczej działać nie chce.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto