Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Mam wykonany model Kościoła i nie wiem jak dobrze to potexturować żeby wyglądało dość realistycznie bo teraz realistyczne to nie jest prawie wcale. Może jakieś podpowiedzi odnośnie textur czy oświetlenia .

Oto link do screena :

http://www.iv.pl/images/74149107006889715570.jpg

Dodam tylko prośbę żeby nie sugerować się jakością trawy i całego tła chodzi o sam model kościoła.

 

Z góry dziękuję.

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Szczerze mówiąc do tego co piszą poprzednicy dodałbym jeszcze detal na samym modelu. Choćby delikatne chamfery na krawędziach, gdzieniegdzie zamiast płaskiej tekstury bump, displacement a może i nawet dodatkową geometrię. Zobacz to, może Ci się przyda:

http://www.max3d.pl/news.php?id=2798

Napisano
  • Autor

Co do tych tekstur to pewnie przydały by sie te bezszwowe czy jakoś tak dobrze myślę.

Zaraz poprawie i wrzucę a to oświetlenie jakieś naturalniejsze to jakie dać ??

 

- - - Updated - - -

 

A co do filmiku z linka oglądałem go fajna funkcja ale czy jak cały model z tego zrobię to rendering nie będzie się ciągnął godzinami.

Napisano

Jeżeli dobrze widzę, to i te są "bezszwowe". Chodzi jednak o to, że na pierwszy rzut oka widać, że są zapętlone.

 

Co do filmiku - jak cały model strzelisz to rzeczywiście będzie nieciekawie, ale gdzieniegdzie możesz sobie na to pozwolić, np. jeśli planujesz gdzieś zbliżenia. Ale ogarnij jeszcze temat "displacement"!

Napisano

Dobre oświetlenie i jakieś bump mapy bardzo by podniosły realizm, tak jak mówili koledzy.

Textury mógłbyś zrobić od początku, na całą ścianę. Wyjdzie duża textura, ale na pewno lepiej się taką dopracuje i urozmaici, żeby nie była taka jednolita.

Taki kościół musi mieć zacieki, zabrudzenia, w końcu jest stary.

Napisano

Scena oświetlona jakimś tam światełkiem domyślnym nigdy nie będzie realistyczna ;) Wstaw jakiś Skylight i od razu będzie poprawa.

Napisano

dla mnie dośc nienaturalnie wyglada ten chodnik jesli oczywiscie to jest chodnik :) w każdym razie ten pas okrażajacy kościól,zbyt wysoki,od razu wydal mi sie nieproporcjonalny do całego budynku.No i swieci sie jak psu jajca.Kocie łby "uwypukliłyby" wygląd i nadalyby charakteru całości.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności